واکنش جالب باشگاه استقلال به بیانیه پرسپولیس علیه آبی‌ها

به گزارش ساناپرس، باشگاه پرسپولیس در اعتراض بازیکنان استقلال به مشکلات مالی این تیم بیانیه‌ای صادر کرد و به طعنه های بازیکنان این تیم به باشگاه پرسپولیس جواب داد.

بازیکنان استقلال در اعتراض به مشکلات مالی تیم خود به تیم پرسپولیس طعنه زدند و اشاره به این داشتند اگر مثل تیم خاص بودند اکنون برای رفع مشکلات آنها همه مسئولین دست به کار می شدند.

در بخشی از بیانیه باشگاه پرسپولیس در اعتراض بازیکنان تیم استقلال این چنین آمده است: «پرسپولیس در تمام این سال‌ها با پرونده‌های سنگین متعددی دست و پنجه نرم کرد. از بدهی به برانکو و کالدرون گرفته تا بودیمیر و رادوشویچ. هر کدام از این پرونده‌ها هزینه‌ها و مشکلات فراوانی به باشگاه تحمیل کردند از جمله اینکه در سخت‌ترین شرایط دو بار پنجره باشگاه بسته شد. مگر ما در این شرایط بحرانی نبودیم؟ آیا کسی را مقصر دانستیم؟ چرا برای فرار به جلو از اسم پرسپولیس استفاده می‌کنید؟ این هم اتفاقی جدید در تاریخ فوتبال ایران است که هزینه یک مربی را در ابتدا پرداخت نکرده‌اند، بعدتر بارها فرصت تسویه داشته‌اند و این اواخر مستقیما از منابع بورسی هم برداشت کرده‌اند اما به جای پرداخت بدهی، پول را صرف بستن یکی از گرانقیمت‌ترین تیم‌های ادوار لیگ کرده‌اند و حالا که با سوءمدیریت کار از کار گذشته اسم پرسپولیس را می‌آورند!»

جالب است بدانید باشگاه استقلال به هیچ وجه قصد ندارد به بیانیه باشگاه پرسپولیس پاسخ دهد، به این خاطر که مخالف مصاحبه های اعتراض آمیز بازیکنان علیه مدیریت باشگاه و مشکلات مالی تیم بود!

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی