عکس/ مسافرت خانوادگی پریانکا چوپرا به هند!

به گزارش ساناپرس؛ پریانکا چوپرا بازیگر هندی مشهور به همراه همسر خواننده‌اش، نیک جوناس و دخترشان مالتی ماری پس از رسیدن به بمبئی توسط خبرنگاران عکاسی شده‌ است.

نیک جوناس و پریانکا چوپرا روز جمعه پس از سفر به هند در فرودگاه با دختر یک ساله خود عکس های خانوادگی نادری گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند.

این سفر دومین حضور عمومی مالتی مری یک ساله اولین فرزند پریانکا چوپرا و همسرش نیک جوناس است! مالتی ماری برای اولین مسافرت جهانی خود به هند رفته است.

در عکس‌های منتشر شده از این خانواده در هنگام خروج از فرودگاه، نیک جوناس خواننده گروه برادران جوناس لباسی غیر رسمی رسمی را انتخاب کرده بود.

او با هودی سرمه‌ای، شلوار جین و کلاه بیسبال نارنجی در کنار همسر مشهور و موفق خود دیده می‌شد

. پریانکا چوپرا نیز برای مسافرت خود یک پیراهن بلند صورتی را انتخاب کرده بود. پریانکا چوپرا، دختر یک ساله خود را که پیراهنی خاکستری به تن داشت در آغوش گرفته بود.

مسافرت پریانکا چوپرا به هند
مالتی ماری برای اولین بار در ماه ژانویه سال گذشته، زمانی که پدر و عموهایش، کوین جوناس و جو جوناس، ستاره خود را در پیاده‌رو مشاهیر هالیوود دریافت می‌کردند در عموم دیده شد. چوپرا در آن زمان در میان تماشاگران نشسته بود و مالتی را در بغل داشت.

قبل از این مراسم، بازیگر 40 ساله و نیک 30 ساله، چهره دخترشان را در شبکه‌های اجتماعی مخفی نگه داشته بودند. به گزارش وقت صبح با این حال، چوپرا در اوایل همان ماه به حضور مالتی در مصاحبه‌ای با مجله مد و فشن وگ اشاره کرده بود.

پریانکا در این مصاحبه درباره دخترش گفت: «بیشتر مردم می‌گویند که او شبیه نیک است.» او همچنین درباره محافظت از حریم شخصی فرزندش گفت: «این فقط به زندگی من مربوط نمی‌شود. این زندگی او است. در طول سال‌ها یاد گرفتم تا زمانی که مردم در مورد من صحبت می‌کنند، احساساتم را به خوبی مخفی نگه دارم. با این حال وقتی درباره دخترم صحبت می‌کنند خیلی دردناک است.»

پریانکا و نیک رابطه احساسی خود را در سال 2018 آغاز کردند. این زوج تنها پس از دو ماه نامزد کردند و در دسامبر همان سال نیز ازدواج کردند. در سال 2022، آنها خانواده خود را با کمک رحم اجاره‌ای گسترش دادند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی