واکنش میرشاد ماجدی به مدیرعاملی استقلال

به گزارش ساناپرس، واکنش میرشاد ماجدی به مدیرعاملی استقلالمیرشاد ماجدی یکی از گزینه‌های جانشینی علی فتح الله‌زاده در باشگاه استقلال نسبت به حضور احتمالی خود در باشگاه استقلال واکنش نشان داده است.

میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یکی از گزینه‌های جدی مدیرعاملی در باشگاه استقلال است. ماجدی که سابقه حضور در هیات مدیره باشگاه استقلال را دارد درباره اینکه آیا ممکن است ظرف امروز یا فردا به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شود، گفت: «فتح الله‌زاده واقعا برای استقلال زحمت کشیده و امیدوارم به کارش ادامه دهد. اما این موضوع بستگی به چند عامل متعدد دارد. همیشه وقتی بحث مدیرعاملی باشگاه استقلال مطرح شده، نام من هم در میان بوده است. از هواداران استقلال ممنونم که همواره به من لطف داشته‌اند، اما درباره اینکه بخواهم پاسخی شفاف درباره حضورم در باشگاه استقلال بدهم، باید به جمع بندی نهایی برسم.»

ماجدی در ادامه گفت: «از وضعیتی که برای باشگاه استقلال به وجود آمده به شدت ناراحتم. حذف از آسیا که البته هنوز به طور رسمی اعلام نشده، خبر خوبی برای جامعه فوتبالی نیست. استقلال تیم بزرگی است و نباید چنین اتفاقی برای این باشگاه مردمی می‌افتاد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم.»

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی