تنها راه استقلال برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا

آیا استقلال از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته می‌شود یا کنار گذاشته شده است؟ این سوالی است که به زودی از سوی AFC به آن پاسخ داده می‌شود.
۳۰ مارس آخرین فرصت برای تیم‌های بدهکار در لیگ قهرمانان آسیا بود. این هشدار از ماه‌ها قبل توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم‌ها داده شده بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا خطاب به تیم‌هایی که در صف دریافت مجوز حرفه‌ای و حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، هشدار داده بود تا ۳۰ مارس می‌بایست تکلیف پرونده‌های مالی خود را روشن کنند. در صورتی که این مهلت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا تمدید شود، حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به چالش کشیده نمی‌شود، در غیر اینصورت کمیته صدور مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا مجوز حرفه‌ای استقلال را تمدید نخواهد کرد و اینکه دوری آبی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا یک فصل دیگر طول خواهد کشید.

جالب است بدانید مدارکی که از سوی باشگاه‌ها در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بارگذاری می‌شود، از سوی یک شرکت آلمانی بررسی می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا هیچ دخلی و تصرفی در آن ندارد. ضمن اینکه دیگر امکان مماشات از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران هم وجود ندارد چرا که به خاطر مماشات‌ها پیش تر کنفدراسیون فوتبال آسیا این کمیته را جریمه و مدتی آنها را تعیلق کرده بود و ابتدای این فصل هم مهدی تاج به باشگاه‌های ایرانی هشدار داد که باید در بارگذاری مدارک در سایت مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا درستی را رعایت کنند و هیچ مماشاتی فدراسیون فوتبال با باشگاه‌ها نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد تنها یک راه برای بازگشت استقلال به لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد. اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا بهانه باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی را بپذیرد یا به خاطر اینکه بازی‌های این فصل به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و استقلال هم از جمله تیم‌های پرطرفدار در لیگ قهرمانان آسیا است، مدتی به این تیم برای پرداخت بدهی‌ها زمان بدهد.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی