بوسه سانسور نشده در صداوسیما جنجال به پا کرد! / بیانیه شبکه نسیم

به گزارش ساناپرس، روز گذشته پخش ویدئوی بوسه‌ یک زوج هنگام عبور از مقابل دوربین برنامه شبکه نسیم در این شبکه واکنش‌های فراوانی برانگیخت.

برترین‌ها: روز گذشته پخش ویدئوی بوسه‌ یک زوج هنگام عبور از مقابل دوربین برنامه شبکه نسیم در این شبکه واکنش‌های فراوانی برانگیخت تا اینکه روابط عمومی شبکه نسیم عصر دیروز با انتشار اطلاعیه‌ای درباره این رخداد توضیحاتی را ارائه داد.

آتش بوسه سانسور نشده در صداوسیما خاموش نمی‌شود!

اطلاعیه شبکه نسیم و ویدیوی این صحنه‌ پرواکنش را در لینک زیر می‌بینید.

رسول اسدزاده، روزنامه‌نگار در یادداشتی به این اتفاق واکنش نشان داد و نوشت: هر روز در جهان میلیون‌ها بوسه در ملا عام و پیش چشم مردم ثبت می‌شود. بوسه‌های بدرقه و وداع در فرودگاه‌ها، بوسه‌های ملاقات در بیمارستان و زندان و پادگان و ترمینال… بوسه‌های ناگهانی دو زوج، غلیان عشق، خواهش، سوهش، دلتنگی، هوس، غم، ترس و هرآنچه که آدمی را به بوسیدن وا می‌دارد. بوسه کوتاه و گذرای یک زوج جوان که ناغافل روی صفحه صدا و سیما ظاهر شده‌اند سبب شد بار دیگر، روایتی که رسانه‌های رسمی از زندگی در ایران دارند برای من زنده شود. شبکه نسیم در بیانیه‌ای گفته ضمن بررسی ابعاد کامل این اتفاق، پس از مسجل شدن نتایج، برخورد قاطع با مسببان این سهل‌انگاری را در دستور کار خود قرار می‌دهیم. سهل انگاری که اشاره به عدم دقتِ سانسورچی‌ها دارد. در فیلم‌ها و ادبیاتِ رسمی کشور ما هیچ خبری از بوسه نیست. حتی سبک زندگی بیشتر مردم انگار وجود خارجی ندارد. در حالی که واقعیتِ زیستن در ایران تطابق کاملی با روایت صدا و سیما ندارد. ما مردمی هستیم مانند باقی مردم جهان، جاهایی به جز مجالس عروسی می‌رقصیم، برخی‌مان اهل ادعیه و مناسک دینی و سبک زندگیِ مطلوب صدا و سیما نیستیم، حتی اگر در روایت رسمی از زندگی در این کشور در حاشیه و پانویس هم جایی نداشته باشیم…

آتش بوسه سانسور نشده در صداوسیما خاموش نمی‌شود!

واکنش کاربران چیست؟ 

نعیمه نوشت: یادتونه شبکه قم یه قسمت از پت و مت نشون داد داشتن … بعد هم عذر خواهی کردند و یه عده بیکار شدند….

الان هم شبکه نسیم قرار با مسببان نمایش این بوسه برخورد کنند.

کاربری به نام شازده گفت: گلدونای صدا و سیما استعفا دادن قراره از این اشتباهات زیاد ببینیم

امیر هم نوشت: بنده ظن قریب به یقین دارم بوسه شبکه نسیم عمدی بوده، کاش مدیران شبکه از صدر تا ذیل بازخواست بشن و فعالیت های شبکه تعلیق.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی