ارتش اعلام آمادگی کرد

به گزارش ساناپرس، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع رفاهی وزیارتی مهر ولایت ارتش در قم گفت: طرح واگذاری مسکن از امسال برای افراد دارای ۲۹ سال سابقه، سال آینده برای کارکنان دارای ۲۸ سال سابقه‌ و از ۱۴۰۳ به‌صورت به روز انجام خواهد شد، تا همه کارکنان پیش از بازنشستگی صاحب خانه شوند.

از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع رفاهی وزیارتی مهر ولایت ارتش در قم گفت: طرح واگذاری مسکن از امسال برای افراد دارای ۲۹ سال سابقه، سال آینده برای کارکنان دارای ۲۸ سال سابقه‌ و از ۱۴۰۳ به‌صورت به روز انجام خواهد شد، تا همه کارکنان پیش از بازنشستگی صاحب خانه شوند.

وی همچنین از احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در برخی از شهرها خبر داد و افزود: سیاست ارتش بر این است که کارکنان هیچ مشکل مسکن نداشته باشند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ادامه از آمادگی کامل نیروهای زمینی ارتش برای مقابله احتمالی با هرگونه تهاجم خبر داد و گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در بهترین شرایط و آمادگی تجهیزاتی و انسانی قرار دارد و به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهد داد.

امیر سرتیپ کیومرث ادامه داد: به ملت ایران اطمینان می‍دهیم نیروی زمینی ارتش هرگز اجازه نخواهد داد کج اندیشان نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشد./ ایسنا

اخبارجامعه
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی