كارلوس كی‌روش با پیراهن تیم سابق چشمی (عکس)

به گزارش ساناپرس، كارلوس كی‌روش با پیراهن تیم سابق چشمی (عکس)

 ماجراجویی جدید كارلوس كی‌روش در آسیا این بار در تیم ملی قطر دنبال خواهد شد. سرمربی پرتغالی سابق ایران که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های حضور روی نیمکت این تیم را تجربه کرد و علی‌رغم صعود به جام جهانی و فرصت نشستن روی نیمکت ایران در دو جام ملت‌ها، از حیث نتیجه و دستیابی البته موفق به کسب جام در آسیا نشد.

كارلوس كی‌روش بعد از تجربه سومین حضور در جام جهانی با ایران، به همکاری خود با این فدراسیون ادامه نداد و چندی پیش با قبول پیشنهاد قطر راهی این کشور شده است تا تجربه جدیدی را دنبال کند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی قطر برای بررسی شرایط باشگاه‌های این کشور و همچنین بازیکنان آن‌ها، بازدیدهای خود را دنبال کرده و در جدیدترین برنامه در باشگاه ام صلال حضور یافته است.

باشگاهی که پیش از این روزبه چشمی هافبک ملی‌پوش استقلال در آن عضویت داشته و بعد از تجربه یک فصل پوشیدن پیراهن این تیم بار دیگر به ایران بازگشت و با استقلال کار را دنبال می‌کند.

كارلوس كی‌روش که اکنون هدایت قهرمان دوره قبل آسیا را برعهده دارد، در شرایطی که میزبانی رقابت‌های این دوره جام ملت‌ها را نیز برعهده دارند، به دنبال چالشی جذاب با عنابی‌پوشان است و باید دید چه عملکردی را در نیمکت این تیم پشت سر خواهد گذاشت.

1837215

اخبارورزش
پربازدیدكارلوس كی‌روش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی