جواب دندان‌شکن خانم مشهور به انتقاد از تغییر قیافه‌اش!

به گزارش ساناپرس؛ کلوئی کارداشیان به کاربری که پرسید آیا دلش برای “چهره قدیمی”اش تنگ نشده است پاسخی دندان‌شکن داد.

کلوئی کارداشیان پس از انتشار ویدیویی در اینستاگرام از برنامه ورزشی خود، به کاربری که او را مسخره کرد پاسخ تندی داد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کلوئی کارداشیان 38 ساله که مادر دو فرزند است، چهره بدون آرایش خود را در حال ورزش به نمایش گذاشت.

او با انتشار ویدیویی که در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت به طرفداران خود اعتراف کرد که انگیزه لازم برای ورزش کردن را نداشت اما همچنان تصمیم گرفت در این جلسه ورزشی حاضر شود.

بسیاری از طرفداران این ستاره برنامه «کارداشیان‌ها» را به خاطر حضور در باشگاه تشویق کردند، با این حال یکی از کاربران اینستاگرام از او پرسید که آیا دلش برای «چهره قدیمی»‌اش تنگ شده است یا خیر. با این حال این کارآفرین با اعتماد به نفس به این سوال پاسخ «نه داد».

در حالی که تعدادی از طرفداران در بخش نظرات این کاربر را حسود و فضول خطاب کردند، کاربران بیشتری به حمایت از او برخواستند و توضیح داد که فقط به این فکر می‌کنند که آیا ممکن است کلوئی یک روز با نگاه کردن به انعکاس خود احساس گم شدن داشته باشد و نتواند خود را بشناسد.

اگرچه این بار کلوئی کارداشیان پاسخ خود را بسیار کوتاه و جدی نگه داشت، اما این اولین باری نیست که او مجبور می‌شود از خود در برابر افرادی که در مورد تغییر چهره او اظهار نظر می‌کنند دفاع کند.

درگیری خانم ستاره با منتقدین تند!!

در ماه ژانویه، کلوئی 38 ساله، چندین عکس به اشتراک گذاشت که در آن چتری‌های جدید خود را به نمایش گذاشته است و به طرفداران نشان می‌دهد که چگونه این مدل مو جدید «شکل» صورت او را تغییر داده است.

با این حال، پس از اینکه چندین هوادار عکس‌های این ستاره را به شدت فوتوشاپ شده خطاب کردند، به گزارش وقت صبح او مجبور شد تا گمانه زنی‌ها درباره جراحی‌های زیبایی پنهانی خود متوقف کند.

کلوئی در آن زمان نوشت: «من آشکارا در مورد عمل بینی‌ام صحبت می کنم و هر کسی که به من نگاه می‌کند می‌تواند به راحتی تشخیص دهد که در طول سال‌ها بیش از 30 کیلوگرم وزن کم کرده‌ام.

بنابراین تنها تغییر جدید در من مدل موهایم است. نمی‌دانستم که باید یک لیست درباره جراحی‌های زیبایی‌ام آماده کنم.»

او همچنین به منتقدین تند خود پیشنهاد کرد که از نوشتن نظرهای منفی برای او خودداری کنند.

«در هر صورت، به نظر من چنین حمله‌هایی به دیگران تنها شما را ناراحت و غمگین نشان می‌دهد. است. اگر به شما توهین شده یا آنچه را که می‌بینید دوست ندارید، مجبور نیستید چیزی بگویید.»

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی