پایان کار چند ستاره در تیم ملی/ پیام تلخی که قلعه نویی داد

به گزارش ساناپرس، سرمربی جدید تیم ملی قصد دارد چند بازیکن جوان را به تیم ملی اضافه کند و میانگین سنی تیم ملی را پایین بیاورد.

به نظر می‌رسد چند ستاره تیم ملی به پایان کار خود در تیم ملی نزدیک می‌شوند. یکی از ایرادهایی که به تیم ملی در زمان کیروش و اسکوچیچ گرفته می شد، عدم استفاده از جوان‌ها به خصوص در جام جهانی بود. خیلی از کارشناسان معتقدند تیم ملی نیاز به تغییر نسل دارد و چند بازیکن مسن باید از تیم ملی کنار بروند.

قلعه نویی در اولین گام بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نام چند بازیکن که در جام جهانی حضور داشتند را خط زد. این نفرات عمدتا ۳۰ و بالای ۳۰ سال دارند و همین موضوع نشان داد سرمربی جدید تیم ملی قصد دارد چند بازیکن جوان را به تیم ملی اضافه کند و میانگین سنی تیم ملی را پایین بیاورد.

در دو بازی دوستانه اخیر تیم ملی مقابل روسیه و کنیا قلعه نویی به چند بازیکن پا به سن گذاشته که دعوت کرده بود، کمتر بازی داد و بیشتر سعی کرد از جوان‌ترها استفاده کند. همین موضوع یک پیام از سوی قلعه نویی به چند ستاره تیم ملی خواهد بود که کم کم باید خودشان را آماده خداحافظی کنند و حتی این احتمال وجود دارد که خبری از دعوت آن‌ها برای اردوهای بعدی تیم ملی نباشد و بازیکنان دیگری جایگزین شوند.

منبع:خبرورزشی

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی