آقای سرپرست از شرایط جدید والیبال ایران می‌گوید

مهری رنجبر: او با پایان ماموریت امیر خوش خبر سرپرست سابق در تیم ملی و برگشت به وزارت ورزش، با حکم داورزنی، رییس فدراسیون، برای جام ملتهای آسیا، سرپرست تیم ملی شد. مسئولیتی که مصطفی کارخانه، آن را چالش جدیدی می داند. خودش می گوید:« من همه این سالها مربی بودم و حالا سرپرستی تیم ملی برایم چالش جدیدی است. هدف من  ، خدمت به والیبال است، چه بودم و چه نبودم، همیشه همراه  والیبال بودم و هیچ وقت هم عوض نشدم، تا دیروز  در لباس مربی  در تیم ملی بودم و امروز ، سرپرست.»

 مربی سابق. والیبال و سرپرست  جدید تیم ملی از آرزوی همیشگی اش می گوید:« همیشه دید من به والیبال مثبت بوده، چرا که معتقدیم پرچم والیبال باید بالا باشد و همه باید کمک کنیم.»

آقای سرپرست از شرایط جدید والیبال ایران می‌گوید

کارخانه معتقد است به این پست چسبیده نیست:« اگر فردا به من بگویند، نباشم هم می روم، اما حالا که مسئولیت را قبول کرده ام، را پیش دارم، اما پس نه. من با افتخار همه نیتم  کمک و خدمت است.»
به گفته او هدف تیم،  قهرمانی آسیا است:« دو تیم اول جام ملتهای آسیا، سهمیه جام جهانی را می گیرند، بنابراین کادر فنی ایرانی تیم ملی تنها با قهرمانی حام ملتها راضی می شود. »

سرپرست جدید  تیم‌ملی که به کادر ایرانی تیم ملی اعتقاد زیادی دارد، می گوید:« ارتباط خوب ، اتحاد و همبستگی تنها چیزی است که ما را به هدفمان می رساند. عطایی مربی  با تجربه ای است و ویژگیهای سرمربیگری  تیم ملی را دارد، همکارانش علیرضا طلوع کیان و عظیم جزیده هم زوج خیلی خوبی هستند که برای موفقیت  تیم تلاش می کنند.

به نظر او عطایی و همکارانش با یک تیر دو نشان می زنند:«اردوی تیم شروع شده و ۵ بازیکن هم  از تیم ملی به جمع جوانان اضافه می شود تا با یک تیر ، دو نشان زده شود. عطایی و همکارانش در این مدت تیم جوانان را برای قهرمانی جهان و تیم ملی را برای جام ملتها آماده می کند.»

کارخانه به رغم جوانی  ترکیب تیم‌ملی، اما مطمئن است  تیم خوبی در جام‌ملتها شرکت می کند:« اسکلت تیم ، تیم جوانان است، اما با اضافه شدن چند بازیکن ملی پوش، تیم خوبی به ژاپن می رود. البته نباید سرمایه سوزی کنیم، باتجربه ها بعداز المپیک استراحت کوتاهی می کنند. البته آنها سرمایه های ما هستند و نباید فراموش شوند.»

251 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی