شرایط فروش اقساطی شاهین با شرایط ویژه، تحویل فوری

به گزارش ساناپرس؛ شرایط فروش اقساطی شاهین با شرایط ویژه، تحویل فوری

شاهین خودروی سواری است که طراحی داخلی و ظاهر زیبای آن توجه بسیاری از رانندگان را به خود جلب کرده است.

همه نمی توانند خودروی شاهین را نقد بخرند و به همین دلیل کیان خودرو اقدام به خرید اقساطی سایپا و خرید اقساطی بهمن موتور کرده است، تا برای کسانی که پول کافی برای خرید خودرو ندارند، این خودرو را با شرایط بسیار مطلوب به مشتریان عزیز به فروش برساند.

با خرید اقساطی خودرو، کیان خودرو این موضوع باعث شده تا بسیاری از علاقه مندان به خودروهای داخلی بتوانند این خودرو را به راحتی خریداری کنند و از رانندگی کردن با یک ماشین صفر نهایت لذت را ببرند.

فروش اقساطی خودرو شاهین

از مهم ترین شرایط کیان خودرو که برای فروش اقساطی خودرو شاهین درنظر گرفته شده است باید به روش های مختلف تعداد باز پرداخت اقساط و مقدار پیش پرداخت اشاره نمود. این مجموعه برای ارائه خدمات خود به هر قشر از جامعه، با توجه به مناسب ترین شرایط خرید اقساطی خودرو و خرید اقساطی سایپا با بودجه های متفاوت کرده است. شما عزیزان می توانید با در نظر داشتن هر بودجه ای اقدام به خرید خودرو شاهین و خرید اقساطی بهمن موتور کنید. شرایط خرید اقساطی بهمن موتور و خرید اقساطی خودرو در نمایندگی کیان خودرو به قدری عالی است که بیشترین حجم فروش اقساطی خودرو را در کشور دارد.

با توجه به کیفیت محصولات این شرکت خودروسازی ایرانی خرید اقساطی سایپا همیشه دارای طرفدارن خاصی است. این در حالی است که سایپا مدت ها است فروش اقساطی محصولات ساینا، شاهین،سراتوا، چانگان، تیبا و سایر محصولات را متوقف کرده و علاقه مندان به این محصولات را در سردرگمی فرو برده است. با توجه به وضعیت اقتصادی کشورمان خرید نقدی خودرو برای قسمت قابل توجهی از مردمان جامعه امکان پذیر نیست، باید به دنبال مراکز معتبری بود که برنامه ‌هایی برای خرید اقساطی خودرو و خرید اقساطی بهمن موتور داشته باشند. به همین دلیل ما کیان خودرو را به شما معرفی می کنیم این مجموعه با چندین سال سابقه موفقیت در زمینه فروش خودرو به صورت اقساطی مفتخر است که توانسته همیشه لبخند رضایت برای مشتریان خود به ارمغان آورد.

آشنایی با مشخصات ظاهری خودرو شاهین

شما مشتریان عزیز با خرید اقساطی خودرو از کیان خودرو، خودرو شاهینی خواهید داشت که در نگاه اول شما را تحت تاثیر قرار می دهد. کارشناسان بر این باورند که طراحان سایپا ظاهر این سدان جذاب را که تفاوت های چشمگیری با دیگر محصولات این شرکت دارد شبیه به خودرو های چینی ساخته اند. اما شاهین با چراغ های باریک و سپرهای سه بعدی، چشمانی بلند و چهره ای مغرور به نظر می رسد و انحناها و برآمدگی های بدنه در کنار فرم جلوپنجره بر زیبایی این خودرو می افزاید.

با شرکت در طرح خرید اقساطی سایپا و خرید اقساطی بهمن موتور شما ماشینی خواهید داشت که طراحان آن از المان های منطقی و سازگار با یکدیگر استفاده کرده اند و به همین دلیل طراحی شاهین سایپا و خودروهای گروه بهمن موتور نمره عالی را از کاربران دریافت می کنند.

طراحی کابین و داشبورد خودرو شاهین

همانقدر که ظاهر شاهین شما را مبهوت کرده است، کابین آن نیز جذاب و چشم نواز است. طبق نظر سنجی گرفته شده از طریق کاربران یکی از خودروهای خاص و منحصر به فرد شرکت سایپا همین خودرو شاهین است. دلیل این موضوع را می توان در طراحی بی نظیر غربیلک فرمان، طراحی صفحه کیلومتر، داشتن صندلی و رودری های کاملات شیک و جذاب، داشتن داشبورد جوان پسند و داشتن ظاهری اسپرت که از المان های شیک و چشم نواز بهره می برد.

با خرید اقساطی خودرو شاهین از نمایندگی کیان خودرو صاحب خودرویی می شوید که متریال کابین آن چشمگیر است و اینکه این متریال از مواد مرغوب با کیفیت ساخته شده است. فضای کابین به اندازه کافی برای یک خانواده 4 نفره جادار است و به نظر می رسد راحتی کافی را برای گردش های خانوادگی فراهم می کند. برای دادن جلوه ای زیبا به داخل خودرو شاهین طراحان شرکت سایپا تصمیم گرفته اند که از دو رنگ مشکی و نقره ای استفاده کنند تا داخل کابین ظاهر مورد قبولی داشته باشد.

خودرو شاهین چه آپشن هایی دارد؟

با خرید اقساطی سایپا یا خرید اقساطی خودرو در کیان خودرو می توانید خودرو مناسب شاهین را با امکانات رفاهی قابل قبول را به راحتی برای خود تهیه کنید. با توجه به تجربه کاربری مالکان شاهین، آنها عموما وجود سانروف را مزیت بارز این سدان جذاب می دانند. شاهین همچنین مجهز به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، رینگ های آلیاژی 15 اینچی، فرمان برقی و مسیر یاب ماهواره ای است. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیلس استارتر

داشتن سیستم هوشمند ورود به داخل خودرو بدون کلید

نشان دادن اندازه باد تایرها

کامپیوتر سفری

دی لایت

سنسور پارک عقب

نشان دادن تعویض دنده ها

تنظیمات برقی صندلی های جلو. برای رانده در 6 جهت و برای شاگرد در 4 جهت متفاوت تنظیم می شوند.

با شرکت در خرید اقساطی خودرو شاهین شما صاحب خودرویی خواهید شد که امکانات بیشتری نسبت به سایر محصولات سایپا بدست می آورید. اکثر مردم ایران دوست دارند که خودرو های آن ها مجهز به سانروف باشد و این امکان در شاهین امتیاز ویژه ای برای آنها محسوب می شود. شاهین با داشتن این ویژگی هایی که در بالا اشاره کرده ایم باعث شده این خودرو از دیگر محصولات سایپا جدا باشد.

خرید اقساطی خودرو شاهین کاری عاقلانه است؟

خرید اقساطی خودرو در اقتصاد همیشه تورمی ما بسیار سودآور است. از آنجایی که اولا با خرید اقساطی شاهین به خودرویی دست یافته اید که قیمت آن به زودی افزایش می یابد، در آینده نزدیک دیگر نمی توانید با سرمایه موجود خودرویی در این سطح خریداری کنید. ثالثاً با خرید شاهین اقساطی راه حل قطعی برای جلوگیری از کاهش مداوم ارزش پول و ایده آل برای سرمایه گذاری است. با توجه به مزایای این خودرو و شرایط استثنایی که کیان خودرو برای مشتریان خود در نظر گرفته است، اگر در طرح خرید اقساطی خودرو و خرید اقساطی سایپا شاهین نباشید تعجب برانگیز است.

اخباراقتصاد
پربازدیدشاهین
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی