بکهام چهره زنش را روی بدنش خالکوبی کرد!/عکس

به گزارش ساناپرس، بروکلین بکهام سرآشپز 24 ساله در مصاحبه اخیر خود از خالکوبی چهره همسرش، نیکولا پلتز، بر روی بازوی خود رونمایی کرده است!

بروکلین بکهام از جدیدترین خالکوبی خود که ادای احترامی به همسرش است رونمایی کرده است!

بروکلین بکهام از جدیدترین خالکوبی خود رونمایی کرده است! این خالکوبی جدید مجموع خالکوبی‌های این سرآشپز جوان را به چیزی حدود 80 تا 100 عدد رسانده است!

بروکلین بکهام از خالکوبی جدید و بزرگی که به عنوان ادای احترام به همسرش نیکولا پلتز انجام داده است، پرده برداری کرده و او را به مجموعه گسترده خالکوبی‌هایش افزوده است.

بروکلین حالا یک پرتره دائمی از همسرش بر روی بازوی خود دارد. او همینطور فاش کرد که در مجموع بین 80 تا 100 خالکوبی دارد.

خالکوبی جدید بروکلین بکهام از همسرش

اما این اولین خالکوبی بروکلین بکهام از همسرش نیست! او تمام عهد عروسی خود را نیز بر روی بازوی خود و چشمان نیکولا را در پشت گردنش خالکوبی کرده است.

بروکلین با حضور در برنامه تلویزیونی جنیفر هادسون از این خالکوبی رونمایی کرد. جنیفر هادسون در این برنامه از پرسید:

«شنیده‌ام که خالکوبی‌های زیادی داری. تا الان چند تا خالکوبی داشتی؟» بروکلین نیز در پاسخ به او گفت: «چیزی بین 80 تا 100. من واقعا مطمئن نیستم.»

جنیفر که از شنیدن این جواب تعجب کرده بود از او پرسید که آیا به خاطر می‌آورد که آخرین خالکوبی‌اش چه بوده است. بروکلین نیز با خوشحالی گفت که آخرین خالکوبی‌اش ادای احترامی جدید به همسرش است. «در واقع پرتره همسرم را روی بازویم خالکوبی کردم. این آخرین خالکوبی‌ای بود که انجام دادم.»

بروکلین بکهام، پسر دیوید و ویکتوریا بکهام، حتی سویشرت خود را نیز درآورد تا این خالکوبی جدید را به نمایش بگذارد!

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی