«آکتور» شگفتی‌ساز شد

به گزارش ساناپرس، اختتامیه جشنواره فرانسوی سریزمانیا با اعلام برگزیدگان در شهر لیل فرانسه برگزار شد که طبق اعلام سایت جشنواره، سریال آکتور جایزه بزرگ جشنواره در بخش رقابتی بین‌الملل را کسب کرده است. در این بخش، چهار جایزه بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین فیلمنامه و جایزه بزرگ جشنواره اهدا می‌شود.

«آکتور» شگفتی‌ساز شد

سریال ایرانی «آکتور» که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، جایزه بزرگ بخش بین‌الملل جشنواره «سریزمانیا» فرانسه را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا از ورایتی، اولین حضور یک سریال ایرانی تولید شده در شبکه نمایش خانگی، جایزه بزرگ بخش بین‌الملل جشنواره سریزمانیا را از آن خود کرد. این برای نخستین بار است که یک سریال ایرانی بخش خصوصی در یک جشنواره معتبر جهانی، پذیرفته و در بخش اصلی و رقابتی جایزه اصلی را کسب می‌کند.

اختتامیه جشنواره فرانسوی سریزمانیا با اعلام برگزیدگان در شهر لیل فرانسه برگزار شد که طبق اعلام سایت جشنواره، سریال آکتور جایزه بزرگ جشنواره در بخش رقابتی بین‌الملل را کسب کرده است. در این بخش، چهار جایزه بهترین بازیگر زن و مرد، بهترین فیلمنامه و جایزه بزرگ جشنواره اهدا می‌شود.

آکتور در کنار سریال‌هایی از کشور‌های آمریکا، فرانسه، اسپانیا، ژاپن و… که محصولات شبکه‌های بزرگ اپل تی‌وی پلاس، آرته، هولو، پارامونت و پرایم ویدئو هستند، به رقابت پرداخت.

جشنواره سریزمانیا یکی از بزرگترین رویداد‌های بین‌المللی سریال در جهان است که حدود ۴۰۰ سریال از کشور‌های مختلف برای حضور در این دوره جشنواره ثبت‌نام کرده بودند و تنها ۸ سریال در بخش بین الملل مورد داوری قرار گرفتند.

آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و بازی نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا هم اکنون به صورت هفتگی از دو سامانه شبکه نمایش خانگی کشور پخش می‌شود.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی