یارانه نقدی فروردین 1402 در این تاریخ واریز می شود

به گزارش ساناپرس؛ یارانه نقدی فروردین 1402 در این تاریخ واریز می شود

چندیش پیش خبرهایی مبنی بر تغییر قیمت یارانه نقدی یا جایگزینی کالابرگ بجای یارانه نقدی منتشر شد. هنوز برای تغییر یارانه نقدی تصمیم گیری نشده است.

رقم جدید یارانه نقدی در سال 1402 مشخص شد. یارانه نقدی فروردین ماه به حساب سرپرستان خانوار بزودی واریز خواهد شد.

در سال ۱۴۰۲ مجموع یارانه پرداختی دولت به مردم حدود ۴۸۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

براساس بودجه مصوب مجلس، در سال ۱۴۰۲ مجموع یارانه پرداختی دولت به مردم حدود ۴۸۵ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

از این رقم، ۳۱۵ هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی و معیشتی (یارانه حذف ارز ترجیحی)، ۲۹ هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان پرداخت مستمری به مددجویان کمیته امداد، ۱۵ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان کمک به سازمان بهزیستی، ۵۶ هزار میلیارد تومان یارانه نان و ۶۹ هزار میلیارد تومان نیز مربوط به یارانه دارو است.

“پیغمبرقلی سعادت‌نژاد” از نیکوکاران گنبدکاووس در آستانه بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، توزیع هزار و ۸۰۰ بسته سبد کالا را بین اقشار آسیب‌پذیر و کمتربرخودار این شهرستان آغاز کرد.

در مراسم آغاز توزیع سبدهای کالایی این نیکوکار گنبدی که روز شنبه در روستای “قلندرآباد بالا” برگزار شد، رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس و جمعی از علما و روحانیون شیعه و اهل سنت این شهرستان حضور داشتند.

وی در گفت و گو با خبرنگاران، ارزش هر سبد کالا را که شامل ” ۱۰ کیلوگرم برنج محلی، یک بطری سه لیتری روغن مابع، یک قوطی رب گوجه فرنگی و یک بسته نمک” بود را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: تصمیم دارم این تعداد سبد کالا را با عنایت الهی و دعای خیر مردم، در سال‌های آینده به ۱۸۰ هزار بسته افزایش دهم.

اخباراقتصاد
پربازدیدیارانه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی