قتل فجیع دخترخاله در اکباتان

به گزارش ساناپرس، قتل فجیع دخترخاله در اکباتان .. مرد جوانی که دختر خاله‌اش را در شهرک اکباتان به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

پنجشنبه هجدهم اسفندماه امسال، کشف جسد زن جوانی در خانه‌اش در شهرک اکباتان از سوی مأموران کلانتری 135 آزادی به «محمدمهدی براعه»، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، گزارش داده شد.

بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، کارشناسان تشخیص هویت و متخصصان پزشکی قانونی به همراه قاضی جنایی پایتخت پای در خانه مورد نظر گذاشتند و با جسد زن جوانی مواجه شدند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت،‌ زن جوان در جریان یک درگیری با فرد ناشناسی به قتل رسیده است و همسایه‌ها زمان این جنایت هولناک تردد مشکوک پسرخاله مقتوله را در ساختمان مشاهده کردند. بررسی‌های بیشتر نیز مشخص کرد مرد جنایتکار سارق بوده و از خانه مقتوله به عنوان محلی برای نگهداری اموال مسروقه استفاده می‌کرده است

در ادامه مشخص شد قاتل برای پس گرفتن مقداری از اموال مسروقه به خانه دخترخاله‌اش رفته اما چون مقتوله اموال را باز نگردانده است درگیری میان این 2 نفر رخ داده و همین نزاع منجر به قتل شده است. کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کردند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به دستگیری او در یک عملیات غافلگیرانه شدند.

متهم در جریان بازجویی‌ها به جرم قتل دخترخاله‌اش اعتراف اما دلیل ارتکاب جنایت را در اظهارات ضد و نقیضی، اختلافات خانوادگی با مقتوله عنوان کرد.

با دستور محمدمهدی براعه، بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبارجامعهحوادث
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی