نوزاد جذابی که دقیقا ساعت تحویل ۱۴۰۲ متولد شد+عکس

به گزارش ساناپرس، این قشنگ، اولین نوزاد متولد سال ۱۴۰۲ در تهران است که دو دقیقه بعد از سال تحویل در مرکز درمانی شهید اکبر‌آبادی در خیابان مولوی با زایمان طبیعی متولد شد.

اولین نوزاد متولد شده در تهران، پسر نوریه شجاعی است. پسری به نام عثمان که در بیمارستان شهید اکبر آبادی متولد شد. اولین نوزاد 1402 در بیمارستان شهید اکبر آبادی در منطقه مولوی تهران متولد شد. اولین نوزادی که دو دقیقه بعد از تحویل سال 1402 با زایمان طبیعی متولد شد، پسر قشنگی است که مادر و پدری متولد پنجشیر دارد.

نوریه مادر این نوزاد پسر ، یکسال پیش به همراه شوهرش از افغانستان به ایران آمدند تا شاید بعد از مدت ها انتظار برای بارداری از پزشکان ایرانی کمک بگیرند. تا این زوج جوان که عاشقانه همدیگر را دوست دارند ، بتوانند فرزندی داشته باشند.

نوریه شجاعی گفت: آمدیم تا در ایران درمان کنیم اما پیش از آغاز درمان ، این مهاجرت برایمان خوش یمن بود و باردار شدم و اکنون پسرم در آغوشم است و من بی نهایت خوشحال هستم.

او می گوید نامش را پدرش گذاشت. برای دردانه پسرشان نام عثمان را انتخاب کرده اند. مادرش نوریه شجاعی، متولد پنجشیر است. در حالی که تمام صورتش لبریز ذوق تولد اولین فرزندش است به خبرنگار رکنا گفت: بعد از ازدواج ،هشت سال در افغانستان و پنجشیر ، باردار نشدم. ایران به من و همسرم عثمان را هدیه داد. پسرم در اولین روز بهار متولد شد. نگاه کنید چقدر زیباست…

نوزاد

منبع: رکنا

اخبارجامعه
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی