عجیب ترین عکس تحویل سال نو 1402/ مهدی قائدی و زنش همه چیز را لو دادند!

به گزارش ساناپرس، عکسی عجیب از مهدی قائدی فوتبالیست معروف ایرانی و زنش ستاره معصومی هنگام سال نو منتشر شد که استایل و ژست سوار بر موتور آنها سوژه شد.


تصویری عجیب از مهدی قائدی و زنش ستاره معصومی هنگام سال نو منتشر شد که استایل و ژست سوار بر موتور آنها سوژه شد.

عکسی عجیب از مهدی قائدی فوتبالیست معروف ایرانی و زنش ستاره معصومی هنگام سال نو منتشر شد که استایل و ژست سوار بر موتور آنها سوژه شد.

قلعه‌نویی دلیل دعوت نکردن قایدی را رسماً اعلام کرد به گزارش خبرورزشی، امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه اولین تمرین تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نکات ویژه‌ای را درخصوص عدم دعوت یکی از ستاره‌های استقلال مطرح کرد. سرمربی تیم‌ملی فوتبال در واکنش به حواشی‌ دعوت‌نشدن مهدی قایدی به تیم ملی اینگونه توضیح داد: آقای قایدی در شش، هفت بازی آخر عملکرد خوبی داشت. در اردوهای بعدی اگر تلاش بیشتری کند، دعوت می‌شود. من گفتم که خیلی از بازیکنان شایستگی حضور در تیم‌ ملی را داشتند اما این لیست با افکار تاکتیکی ما نزدیک‌تر است. شاید در اردوی بعدی تغییراتی ایجاد شود و بازیکنان دیگری دعوت شوند. به هر حال کسان دیگری بودند که به تیم‌ملی دعوت شوند. شما ۴۰۰ فوتبالیست در داخل و خارج از کشور در اختیار دارید که باید ۲۰ نفر از آنها را دعوت کنید که بر اساس اولویت‌های تاکتیکی است.
قلعه‌نویی دلیل دعوت نکردن قایدی را رسماً اعلام کرد
امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه اولین تمرین تیم ملی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نکات ویژه‌ای را درخصوص عدم دعوت یکی از ستاره‌های استقلال مطرح کرد.

سرمربی تیم‌ملی فوتبال در واکنش به حواشی‌ دعوت‌نشدن مهدی قایدی به تیم ملی اینگونه توضیح داد: آقای قایدی در شش، هفت بازی آخر عملکرد خوبی داشت. در اردوهای بعدی اگر تلاش بیشتری کند، دعوت می‌شود.
من گفتم که خیلی از بازیکنان شایستگی حضور در تیم‌ ملی را داشتند اما این لیست با افکار تاکتیکی ما نزدیک‌تر است. شاید در اردوی بعدی تغییراتی ایجاد شود و بازیکنان دیگری دعوت شوند. به هر حال کسان دیگری بودند که به تیم‌ملی دعوت شوند. شما ۴۰۰ فوتبالیست در داخل و خارج از کشور در اختیار دارید که باید ۲۰ نفر از آنها را دعوت کنید که بر اساس اولویت‌های تاکتیکی است.

اخبارورزش
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی