عکس جدید مادر بهنام بانی با کت و شلوار

به گزارش ساناپرس، بهنام بانی خواننده معروف و محبوب عکسی از خودش و مادرش به همراه تبریکی عجیب در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
مادر بهنام بانی و تیپ آقای خواننده کنار مادر جذابش
بهنام بانی خواننده شناخته شده پاپ که شهرت بسیاری در بین خوانندگان جوان کشورمان دارد،در تازه ترین پست اینستاگرامی خود عکسی از مادر جوانش به مناسبت سالروز تولد او منتشر نمود که این عکس مادر و پسری در رسانه ها بازتاب فراوانی داشت و شباهت بهنام بانی به مادرش و تیپ عجیب او سوژه شد. در ادامه این بخش از نمناک عکس بهنام بانی و مادرش را مشاهده خواهید کرد.

بهنام بانی خواننده آهنگ چه بخوای، چه نخوای که با استایل خاص و سبیل معروفش بین بسیاری از مخاطبان شناخته شده است، با قرار دادن عکس زیبای مادر و پسری در اینستاگرام خود به مناسبت تولد مادرش نوشت:

و امروز بهترین روز است

چون خداوند بهترین فرشته اش را آفرید تا اکنون مادر من باشد،

زیباترین فرشته آسمانی من تولدت مبارک باشه.

بیوگرافی بهنام بانی خواننده
بهنام بانی خواننده و آهنگساز متولد 11 مهر 1366 در دامغان است. او تمرینات موسیقی را نزد پدرش که نوازنده آکاردئون بود، فرا گرفت و از نوجوانی نزد اساتید موسیقی رفت. بهنام بانی تنها یک خواهر بزرگتر از خود دارد و فاصله سنی با مادرش 19 سال است.

این خواننده جوان در 8 سالگی قاری قرآن بوده و ارادات خاصی به امام حسین (ع) دارد و همه ساله در هیئت های عزاداری شهر محل زادگاهش، دامغان مداحی می‌کند. او تجربه بازی در فیلم پایتخت و گشت ارشاد را نیز دارد و تا کنون تیتراژ سریال های زخم کاری، گشت ارشاد، زندگیمون قصه نبود، سگ بند و… را اجرا کرده است.

بهنام بانی

بهنام بانی عکس از محمد بانی

دو تا دل عاشق، یارا، خستم، بارون، قرص قمر، زخم کاری، رفتی، این عشقه، ماه عسل، فقط برو، وای دل بی قرارم، چی بگم؟، اخماتو وا کن، همه دنیام و… از آهنگ های مشهور بهنام بانی هستند. این خواننده هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی