حقوق اسفند معلمان 1401 / زمان واریز حقوق اسفند فرهنگیان + آخرین اخبار رتبه بندی معلمان

به گزارش ساناپرس؛ حقوق اسفند معلمان 1401 / زمان واریز حقوق اسفند فرهنگیان + آخرین اخبار رتبه بندی معلمان

حقوق اسفند ماه معلمان در سامانه خزانه بارگذاری گردید. این ماه بازنشستگان سال1401 معوقه رتبه های اصلی خود را از اول فروردین 1401 دریافت خواهند نمود. همکاران رسمی، پیمانی و قراردادی به همراه حقوق اسفندماه نیز معوقات حاصل از اجرای رتبه بندی را از اول فروردین ماه دریافت خواهند نمود

بر اساس آخرین اخبار واریز حقوق اسفند فرهنگیان طی تماس با خزانه اعلام شد که واریزحقوق کارمندان دولت که قراربود ازدیروزشروع شودبا صدور دستورالعمل واریز ازسازمان برنامه وبودجه ازظهرامروز ۲۳ اسفند شروع می شود.واریز حقوق و معوقات رتبه بندی شاغلین آموزش وپرورش تا روزپنج شنبه انجام می شودکه به احتمال زیاد در همان‌ روز پنج شنبه واریز خواهدشد.

حقوق اسفند ماه پایان سال 1401 شاغلین با توجه به ارسال اطلاعات حقوق تا ساعت ۱۰ صبح شنبه ۲۷ اسفند به وزارت ؛ در صورت تایید خزانه و بارگذاری در سامانه بانک مرکزی از عصر شنبه 27 اسفند ماه 1401 در سراسر کشور به حساب ذینفعان واریز خواهد شد.

حقوق اسفند بر مبنای احکام رتبه بندی صادر شده به همراه معوقه از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۱ محاسبه شده است.(کسورات قانونی کسر شده است)

معوقات رتبه بندی و فیش حقوقی اسفند ماه معلمان و دانشجو معلمان

معلمان و دانشجومعلمان می توانند با ورود به سایت https://my.medu.ir فیش حقوقی خود را مشاهده کنند.

با توجه به آموزش و پرورش هر محل خدمت بارگزاری فیش های افراد در سایت ممکن است زودتر یا دیرتر انجام شود.

برای دریافت رمز عبور سامانه به آموزش و پرورش محل خدمتتون مراجعه کنید.

اگر اطلاعاتی از فیش شما در این سایت (به دلیل جدید شدن سایت) وجود نداره به دلیل عدم قرارگیری اطلاعات توسط اداره محل خدمتتون هستش و تا اون زمان باید حضوری فیش حقوقیتون رو دریافت کنید.

اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه رسیدگی به اعتراض به رتبه‌بندی معلمان

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای نحوه رسیدگی به اعتراض به رتبه بندی معلمان را تشریح کرد.

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدیران کل استانها، روسای ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس با حضور در نشست مجازی که امروز (چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه) برگزار می شود، می توانند از جزییات نحوه رسیدگی به اعتراضات معلمان نسبت به رتبه‌های اعلام شده مطلع شوند.

بر اساس این اطلاعیه نشست اعضای هیئت ممیزی رتبه بندی وزارت آموزش و پرورش با موضوع تشریح نحوه رسیدگی به اعتراضات معلمان نسبت به رتبه‌های اعلام شده، از ساعت ۱۱امروز به صورت پخش زنده در کانال مدیران کل استانها، گروه روسای آموزش و پرورش و کانال مدیران مدارس در شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) برگزار می‌شود.

شایان ذکر است، بر اساس این اطلاعیه تمامی مدیران کل استان‌ها و روسای ادارات آموزش و پرورش و مدیران مدارس با حضور در این نشست مجازی، می توانند از جزییات نحوه رسیدگی به اعتراضات معلمان نسبت به رتبه‌های اعلام شده، مطلع شوند.

اخباراقتصادجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی