لژیونر استقلالی مصدوم شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛هافبک جدید کایسری اسپورت  با مصدومیتی که از ناحیه کمر و لگن گریبانش را گرفته، مدتی از میادین دور خواهد بود.
در شرایطی که علی کریمی به تازگی باشگاه الدحیل و فوتبال قطر را برای حضور در سطحی بالاتر ترک کرده بود و منتظر آغاز بازی‌های لیگ سوپرلیگ ترکیه بود، با مصدومیت جدیدی مواجه شده و حالا به دلیل آسیب از ناحیه کمر و لگن، باید عمل جراحی انجام دهد و این یعنی بار دیگر این هافبک خوش‌فکر باید مسابقات مهمی را از خانه تماشا کند.  
رقابت‌های لیگ ترکیه از 13 آگوست ( 3 روز دیگر) آغاز می‌شود و تیم فوتبال کایسری اسپور در اولین مسابقه خود که در روز شنبه برنامه ریزی شده است، در دیداری خارج از خانه به مصاف آلتای خواهد رفت.
با این حال علی کریمی که با قراردادی  4 ساله به این تیم ترکیه‌ای پیوسته، خیلی زود از دسترس مربی کایسری اسپور خارج شد و علاوه بر آن دراگان اسکوچیچ هم دیگر این بازیکن را حداقل در دیدارهای ابتدایی مرحله نهایی جام جهانی که در ماه‌های شهریور و مهرماه برگزار می‌شود، در اختیار نخواهد داشت.
هافبک ملی پوش کایسری اسپور به زودی برای  جراحی ترکیه را ترک خواهد کرد و به قطر می‌رود تا در روزهایی که عارف غلامی هم به احتمال زیاد در همان مقطع پای خود را در این کشور زیر تیغ خواهد برد، علی کریمی هم در کمپ اسپایر مداوای لگن و کمر آسیب دیده اش را آغاز کند.
علی کریمی 27 ساله تاکنون چندین تورنمنت بسیار مهم را از دست داده و اینبار هم مانند 4 دیدار مرحله قبلی که تیم ملی توانست با شکست حریفانش به مرحله نهایی راه پیدا کند، یکی از غایبان بزرگ تیم ملی خواهد بود و البته که این مصدومیت کار او را برای رقم زدن دورانی خوب در فوتبال ترکیه بسیار سخت خواهد کرد.
251256

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی