ساعت مچی مردانه اسپرت بهتر است یا کلاسیک؟

ساعت مچی مردانه اسپرت بهتر است یا کلاسیک

 

ساعت مچی مردانه یکی از مهم ترین اکسسوری هایی است که آقایان معمولا در تمامی زمان ها و مناسبت ها، به ویژه در جلسات رسمی، استفاده می کنند. ساعت نیز مانند هر اکسسوری و پوشیدنی دیگر دارای سبک ها و مدل های مختلفی است و باید بتواند تنوع بالای سلیقه افراد را پوشش دهد. در این میان، ساعت های مچی مردانه اسپرت و کلاسیک از جمله گروه های پرطرفدار در میان افراد است. سبک مورد علاقه شما چیست؟ بهترین برند برای خرید ساعت مچی مردانه را می شناسید؟ با ما همراه شوید تا به شما کمک کنیم بتوانید یک انتخاب عالی متناسب با استایل خود داشته باشید.

ساعت کلاسیک چه ویژگی هایی دارد؟

قبل از آن که به سراغ انتخاب ساعت مچی مردانه و انتخاب سبک بروید، باید بدانید که هر سبک ساعت چه ویژگی هایی را به خود اختصاص داده است. یک ساعت کلاسیک در مقایسه با سبک های دیگر، ظاهری ساده اما زیبا دارد. در این ساعت ها شما اثری از زرق و برق و شلوغ کاری نمی بینید و زیبایی بیشتر در کیفیت ساخت و سادگی خودش را نشان می دهد. این ساعت ها معمولا صفحه آنالوگ دارند و علاوه بر عقربه های نشان دهنده زمان، ممکن است بخش هایی مخصوص نشان دادن تاریخ، روز و … نیز داشته باشند.

ساعت کلاسیک را می توانید هم با استایل های رسمی و هم اسپرت و کژوال ست کنید. این ساعت ها دارای جنس دسته های مختلف هستند اما معمولا ساعت های کلاسیک با دسته چرمی شناخته می شود.

ساعت مچی اسپرت چه ویژگی هایی دارد؟

ساعت های مچی اسپرت برخلاف ساعت های کلاسیک، طرح های شلوغ تری دارند و می توانند عقربه نیز داشته باشند اما معمولا به صورت ساعت های دیجیتال شناخته می شوند. این ساعت ها نیز می توانند دسته مختلف چرم، فلزی، سیلیکونی و یا حتی پارچه ای داشته باشند. معمولا امکانات مختلفی که ساعت های اسپرت به غیر از نمایش زمان به شما نمایش می دهند، بیشتر از ساعت های کلاسیک است.

انتخاب ساعت مچی اسپرت یا کلاسیک با توجه به استایل

 

انتخاب ساعت مچی بیش از هر چیز باید با توجه به سبک و استایل شما انتخاب شود تا ظاهری زیبا و به روز برای شما ایجاد کند. بهتر است که در قفسه های خود یک ساعت اسپرت و یک ساعت کلاسیک داشته باشید تا بتوانید متناسب با سبک لباسی که انتخاب می کنید، ساعت مناسب آن را نیز بپوشید. همان طور که در بالاتر نیز اشاره شد، اگر لباس هایی که انتخاب کرده اید، استایلی رسمی دارند، مثلا زمان هایی که کت و شلوار پوشیده اید، ساعت مچی کلاسیک برای شما انتخاب بهتری خواهد بود. با توجه به این نکته می توان گفت که ساعت های کلاسیک برای جلسات کاری و جلسه های مهم بهتر از ساعت های اسپرت هستند. برای استفاده روزانه و ست کردن با استایل های مختلف کژوال، روزانه و یا سبک های ورزشی یک ساعت اسپرت می تواند استایل و ظاهر شما را شیک تر و خاص تر کند.

نکات مهم در انتخاب ساعت

ساعت مچی اوبلاک

 

برای خرید ساعت مچی مردانه، بعد از انتخاب سبک بهتر است فاکتورهای زیر را نیز در نظر داشته باشید:

  • ساعتی انتخاب کنید که برند شناخته شده و با کیفیتی داشته باشد.
  • بهتر است به سراغ ساعت های غیر اورجینال که تنها چند ماه طول عمر دارند، نروید.
  • ساعت های اسپرت و کلاسیک دارای صفحه های گرد، مربعی، مستطیلی و اشکال دیگر هستند که با توجه به سبک خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.
  • رنگ ساعت و بند آن نیز نکته مهم دیگری است که قبل از خرید باید آن را در نظر بگیرید.
  • ساعت های کلاسیک معمولا سایزی متوسط تا کوچک دارند و ساعت های اسپرت معمولا اندازه بزرگتری دارند. در هر حالت بهتر است از خرید ساعت هایی که اندازه آن ها بسیار بزرگ تر از مچ دست شما است، خودداری کنید.

خرید ساعت مچی مردانه اوبلاک

ساعت مچی مردانه

 

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، یک فاکتور مهم در خرید ساعت مچی، توجه به برند آن است. برند اوبلاک اولین برند ایرانی است که تمامی قطعات مورد استفاده در این ساعت، از جمله موتور آن، از کشورهای صاحب نام در زمینه تولید ساعت مانند ژاپن تهیه شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. خرید ساعت مچی مردانه اوبلاک به دلیل داشتن ویژگی های زیر می تواند یک انتخاب عالی، زیبا و البته اقتصادی برای شما باشد.

  • ساعت های اوبلاک براساس طراحی روز ساخته شده و از نظر زیبایی و شکل ظاهری با برندهای معتبر جهانی برابری می کنند.
  • این ساعت ها همگی ضد آب هستند و شما می توانید با خیال آسوده به صورت مداوم و روزانه از آن ها استفاده کنید.
  • ساعت ها در یک بسته بندی شیک شرکتی به شما عرضه خواهند شد، از این رو برای هدیه دادن نیز یک انتخاب عالی به شمار می روند.
  • تعداد تولید شده از هر ساعت در مدل های مختلف محدود است. در نتیجه شما می توانید یک استایل خاص و یونیک مخصوص خود داشته باشید.
  • ساعت های اوبلاک همراه با ضمانت نامه یک ساله به مشتری داده می شود. بنابراین اگر ساعت در طول یک سال دچار مشکل شد، می توانید آن را به نمایندگی ببرید.
  • شیشه به کار رفته در ساعت های اوبلاک کریستال مینرال بوده که از چند عنصر مقاوم ساخته شده است. از این رو مقاومت و استحکام شیشه آن بسیار بالاست و به سادگی تحت تاثیر شرایط محیطی، آسیب نمی بیند.
  • نکته قابل توجه در مورد ساعت های این برند، ضد حساسیت بودن آن ها است. ساعت های بند چرمی از چرم طبیعی با کیفیت ساخته می شوند تا استفاده از حساسیت پوستی ایجاد نکند. همچنین ساعت های بند فلزی از آلیاژهای ضد حساسیت ساخته شده اند.
  • بندهای فلزی ساعت اوبلاک از جنس فلز ضد زنگ هستند و شما می توانید سال ها بدون تغییر رنگ و تغییر شکل ساعت ها از آن ها استفاده کنید.
  • نکته مهم در خرید ساعت مچی مردانه اوبلاک، قیمت مناسب آن در کنار تمام ویژگی های ذکر شده است. از این رو شما می توانید یک ساعت با کیفیت و زیبا با قیمت مناسب داشته باشید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کار
استایل مردانهرپورتاژساعت مچیساعت مردانه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی