استقلال فرصتی برای غصه خوردن ندارد!

سپهر ستاری: فصل ۱۳۹۹-۰۰ برای استقلال به تلخ‌ترین شکل ممکن به پایان رسید و آبی‌ها علی‌رغم چند ماه موفق با فرهاد مجیدی در گام آخر کم آوردند و امسال هم دستشان از جام کوتاه ماند. قهرمانی در جام حذفی می‌توانست پایان ناکامی‌های آبی‌ها در کسب عنوان قهرمان باشد اما جواد نکونام و یارانش داغ این جام را هم به دل رقیب خود گذاشتند تا استقلال برای سومین سال متوالی بدون دستاورد خاصی فصل را به پایان برساند.

استقلالی‌ها اما فرصتی برای غصه خوردن ندارند و باید خیلی زود خودشان را برای تقابل حساس با الهلال آماده کنند. حریف عربستانی امسال حسابی ولخرجی کرده و آبی‌ها اگر می‌خواهند در لیگ قهرمانان مقابل رقیب سنتی خود حرفی برای گفتن داشته باشند نباید بیش از این فرصت از دست بدهند اما اخبار خوشی از این تیم به گوش نمی‌رسد. فرهاد مجیدی آنطور که خودش پس از فینال جام حذفی گفته بود برای فصل بعد هم در استقلال ماندنی است و می‌خواهد تیمی در حد نام استقلال برای فصل بعد تدارک ببیند اما مشکلات او و بازیکنانش با مدیران باشگاه کار را سخت کرده است. رشید مظاهری اخیرا به صورت علنی گفته از بی‌احترامی‌های مدیران باشگاه دلخور است و بعید است دلش بخواهد با آن‌ها سر یک میز بنشیند. پیش از او ارسلان مطهری هم چنین صحبتی را مطرح کرده بود و همه از اختلافات شدید فرشید اسماعیلی با احمد مددی خبر دارند. به جز این سه نفر بقیه بازیکنان هم رابطه چندان خوبی با مدیریت باشگاه ندارند و کار برای تمدید قرارداد آن‌ها سخت است. از طرفی تکلیف وزارت ورزش هم هنوز مشخص نیست و مددی حداقل تا انتخاب وزیر جدید در استقلال خواهد ماند که همین اوضاع تمدید قراردادها را پیچیده می‌کند. گویا قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار و در آن برنامه‌ریزی لازم برای فصل بعد انجام شود.

استقلال فرصتی برای غصه خوردن ندارد!

در کنار این مشکلات داخلی که بین اعضای تیم وجود دارد باشگاه استقلال از نظر مالی هم در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد. همین موضوع باعث شده آن‌ها نتوانند با بازیکنان به طور کامل تسویه حساب کنند و حتی اگر اختلافات حل شود، آن‌ها ترجیح می‌دهند ابتدا قرارداد سال گذشته را دریافت کنند و سپس برای قرارداد جدید اقدام شود. بی‌پولی استقلال کار جذب نفرات جدید را هم با مشکل مواجه خواهد کرد چون هر اکثر بازیکنان مبلغی را تحت عنوان پیش پرداخت طلب خواهند کرد.

در شرایط فعلی که استقلال گرفتار اختلافات داخلی و بی‌پولی شدید است، سه باشگاه پرسپولیس، گل‌گهر و سپاهان فعالیت خود را در نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند و مشغول مذاکره و امضای قرارداد جدید هستند. حالا استقلال اگر نتواند به سرعت اقدام کنند در حفظ بازیکنان فعلی و جذب بازیکن جدید با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. آن‌ها باید هرطور شده مشکلات داخلی خود را خیلی سریع حل کنند تا بتوانند به خوبی آماده لیگ بیست و یکم شوند و فرصتی برای درگیری‌های داخلی ندارند.

آبی‌ها در سال‌های اخیر همواره از اشتباهات خود در نقل و انتقالات ضربه خورده‌اند و نمی‌خواهند امسال هم اتفاقات گذشته تکرار شود. به خصوص که رقبای داخلی و خارجی این روزها در تلاش برای بستن تیمی قدرتمند هستند و استقلال برای قهرمانی در لیگ بیست و یکم از همین حالا باید کارش را آغاز کند.

استقلال فرصتی برای غصه خوردن ندارد!

بیشتر بخوانید:

آقای فکری! شفر را ببین و خجالت بکش 

حذف تصویر مسی از نمای بیرونی ورزشگاه نیوکمپ/عکس

بازگشت شکوهمند گلری که حتی به زندان افتاد/عکس

۲۵۸ ۲۵۱

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی