خودرو دوباره گران شد + جدول قیمت‌ها

به گزارش ساناپرس، بررسی نوسانات قیمتی حاکی از افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۰۰ آن از ۲۵۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده‌ است.

 روند کاهشی قیمت خودرو که از ابتدای هفته جاری آغاز شده بود، امروز متوقف شد و اکثر خودروهای موجود در بازار در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند.

خبرآنلاین نوشت: بررسی نوسانات قیمتی حاکی از افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو در ۲۴ ساعت گذشته است، به طوری که در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۵۱ سال ۱۰۰ آن از ۲۵۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت افزایش قیمت‌ها را تجربه کردند، به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۵۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۹۰ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۶۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۶۰ میلیون تومان رسیده‌است.

در بین خودروهای سمند نیز مدل EF۷ سال ۱۳۹۹ در ۲۴ ساعت گذشته ۵ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۴۹۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده‌ است:

5825497

اخباراقتصادخودرو
پربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی