تور کیش در کدام روزهای سال 1402 قیمت کمتری دارد؟

تور کیش نهال گشت

نیازی نیست مدام با آژانس‌های گردشگری برای پیگیری قیمت تور کیش از تهران یا سایر شهرها تماس بگیرید. اگر راه و روش کارشناس فروش تور را بلد باشید خودتان هم می‌توانید قیمت تور کیش را در ایام مختلف سال پیش‌بینی کنید. با این کار بهترین زمان را از لحاظ قیمتی برای رزرو تور کیش پیدا می‌کنید. در ادامه این راه و روش‌ها را به همراه روزهای مناسب سال 1402 برای سفری با قیمت مناسب به کیش ارائه می‌کنیم.

مسافر کمتر، قیمت تور کیش را کاهش می‌دهد

هرچقدر که تعداد مسافر کمتر باشد، پروازها و هتل‌های کیش هزینه کمتری دریافت می‌کنند. این قاعده روی قیمت تمامی تورها تأثیرگذار است. عموماً تور کیش در تابستان ارزان‌ترین قیمت را باتوجه‌به افزایش شدید دمای هوا و کاهش تعداد مسافر دارد. اما در همین فصل نیز یکسری از روزها، تعداد مسافر و به‌تبع قیمت پرواز و هتل‌ها افزایش پیدا می‌کند.

افزایش قیمت تور کیش از 15 مرداد تا آخر شهریور

از 15 مرداد تا آخر شهریور 1402 تعطیلات تابستانی کارمندان از راه می‌رسد. در این ایام خانواده‌های دارای دانش‌آموز، دانشجو و کارمند از این تعطیلات برای سفر به کیش استفاده می‌کنند. به همین دلیل جزیره پر از مسافر می‌شود. قیمت پروازها نیز به دلیل هجوم مسافران افزایش پیدا می‌کند. اگر قصد سفر به کیش با توری ارزان‌قیمت را دارید، تیرماه باتوجه‌به کاهش تعداد مسافرهای کیش بهترین زمان برای شما است. اما گرمای جزیره در این ایام قطعاً اذیتتان می‌کند.

تور کیش نهال گشت

در روزهای پنجشنبه و جمعه به کیش سفر کنید

رزرو تور کیش در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به دلیل تعطیلات آخر هفته پرطرف‌دار است. به همین دلیل قیمت پروازها در این روزها بالا می‌رود. اما در روزهای پنجشنبه و جمعه بسیاری از مسافران در حال بازگشت از کیش هستند. در این روزها قیمت پرواز رفت ارزان و پرواز برگشت نسبت به دیگر ایام گران‌تر می‌شود. اگر در پنجشنبه و جمعه به کیش رفته و در روزهای یکشنبه یا دوشنبه بازگردید، هزینه پروازهایتان در هر دو سمت، ارزان‌تر از باقی روزهای هفته است.

افزایش قیمت پروازهای کیش در جمعه‌های استثنائی

در برخی مواقع روزهای اول هفته تعطیلات مناسبتی وجود دارد. این روزها زمان مناسبی برای سفر به کیش است. به همین دلیل مسافران، تور کیش را برای روزهای پنجشنبه و جمعه رزرو می‌کنند تا تعطیلات اول هفته را در سفر باشند. روزهای دوم و سوم اردیبهشت‌ماه 1402 به همین شکل است و قطعاً پروازهای روزهای 31 فروردین و 1 اردیبهشت در روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش قیمت دارند.

با پرواز لحظه آخری کیش به سفر بروید

پرواز لحظه آخری کیش در همان روز رزرو یا فردای آن انجام می‌شود. این پروازها در برخی مواقع تا 500 الی 600 هزار تومان به دلیل فروش صندلی‌های باقی‌مانده ارزان‌تر هستند. تور کیش از شیراز ، تهران، مشهد و اصفهان در ایام غیرپیک سفر و آن هم به‌ندرت دارای پرواز لحظه آخری است. زیرا باتوجه‌به بالاتر بودن تعداد مسافران نسبت به تعداد پروازها، صندلی‌ها سریعاً پر می‌شوند. پس در ایام شلوغی جزیره کیش ریسک نکنید و تورتان را حداقل 2 هفته الی 1 ماه زودتر بگیرید.

تور کیش نهال گشت

 

تحلیل ماه‌های سال 1402 برای رزرو تور ارزان کیش

  • فروردین: در نوروز 1402 تور کیش بالاترین قیمت را دارد. برخلاف سال پیش، این افزایش قیمت تا روز 13 فروردین ادامه ندارد. به دلیل قرارگرفتن سیزده‌بدر در روز یکشنبه، احتمالاً تا 18 فروردین نیز مردم و افرادی که مشاغل آزاد دارند در سفر باشند و افزایش قیمت تا این زمان ادامه داشته باشد. حتی در هفته سوم فروردین به دلیل تعطیلی چهارشنبه 23 فروردین، باز هم آخر هفته گران قیمتی در انتظار تور کیش در فروردین‌ماه است. اما در چند روز اول هفته آخر فروردین‌ماه یعنی بین 26 تا 29 فروردین، قیمت پروازها و به‌تبع تور جزیره کیش کاهش پیدا می‌کند.
  • اردیبهشت: روزهای ابتدای اردیبهشت 1402، طوفانی شروع شده است. تعطیلی عید فطر در روزهای شنبه و یکشنبه مصادف با 2 و 3 اردیبهشت، باعث هجوم مسافران به سمت کیش می‌شود. باتوجه‌به تعطیلی در اول هفته، مسافران تور کیش را برای روزهای 30 و 31 فروردین 1402 می‌گیرند. به همین دلیل اول اردیبهشت افزایش قیمت زیادی داریم. اما بعدازاین هفته، تا 26 اردیبهشت قیمت‌ها کمی کاهش پیدا می‌کند. در 26 اردیبهشت یعنی روز سه‌شنبه یک تعطیلی وجود دارد که قطعاً آخر هفته گران قیمتی را برای خواهان تور کیش رقم می‌زند.
  • خرداد :تا روز 10 خرداد 1402 با کاهش قیمت تور کیش مواجه هستیم. اما به علت تعطیلی‌های روز یکشنبه و دوشنبه، به‌احتمال زیاد مسافران در روز شنبه مرخصی گرفته و از تاریخ 11 خرداد 1402 یعنی روز پنجشنبه یک سفر 3 یا 4 روزه به کیش دارند. از این تاریخ به بعد هوای کیش به‌شدت گرم می‌شود. به شکلی که تعداد مسافران تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کنند. در نتیجه از 16 تا 31 خردادماه، قیمت تور کیش با شدت زیادی رو به افول می‌رود.
  • تیر، مرداد و شهریور: برخی از افراد فکر می‌کنند به دلیل گرمای هوا، تور کیش در تمامی روزهای تابستان ارزان است. اما این قیمت فقط تا اواسط مردادماه کاهش پیدا می‌کند. از اواسط مرداد تا آخر شهریور ایام پیک سفر کیش از راه می‌رسد. در این ایام مسافرانی که قصد استفاده از آخرین فرصت تعطیلات تابستانه را دارند تور کیش را رزرو می‌کنند. به همین دلیل اگر به دنبال رزرو ارزان تور کیش هستید، تیرماه را انتخاب کنید.
  • مهر، آبان و آذر: در فصل پاییز به علت خنک‌تر شدن هوا، روزبه‌روز قیمت تور کیش افزایش پیدا می‌کند. این افزایش قیمت حتی از زمان ایام پیک سفر کیش در تابستان نیز بیشتر است. البته باتوجه‌به نبود تعطیلات مناسبتی زیاد در این فصل، چندان قیمت‌ها بیشتر نمی‌شود. تعطیلات مناسبتی در پاییز 1402 فقط در روزهای 2 و 11 مهر و 26 آذر است.
  • دی، بهمن و اسفند: تور کیش در سه ماه فصل پاییز به علت وجود هوایی مناسب در جزیره و افزایش تعداد مسافر، از تمامی فصول دیگر قیمت بیشتری دارد. مناسبت‌ها و تعطیلات موجود در این فصل نیز همانند دیگر فصول، باعث افزایش قیمت می‌شود. تنها روزهای ارزان 1 تا 31 دی ماه و 12 تا 24 اسفند ماه است.

اطلاع لحظه‌ای از آفر تور کیش و کاهش قیمت‌ها

در برخی مواقع هتل‌ها و پروازها آفرهایی را برگزار می‌کنند. این تخفیف‌ها روز ثابتی ندارند. به همین دلیل پیش‌بینی و تحلیل زمان برگزاری آن‌ها سخت است. تورهای جنوب کشور مانند تور قشم و کیش به دلیل پرطرف‌دار بودن، آفرهای متنوعی بر روی آن‌ها برگزار می‌شود. شما می‌توانید برای اطلاع لحظه‌ای از آن‌ها برای رزرو توری ارزان‌تر با مشاوران سفر شرکت نهال گشت به شماره 02633143000 تماس بگیرید. مشاوران این شرکت علاوه بر ارائه تور باکیفیت متناسب با بودجه شما، مشاوره رایگانی جهت انتخاب روز سفر ارائه می‌دهند.

کسب و کارگردشگری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی