کمترین کارمزد صرافی ارز دیجیتال ایرانی

همانطور که می‌دانید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، باید مبلغی را به عنوان کارمزد، به صرافی پرداخت کنید. این کارمزد یا در قالب ارز دیجیتال و یا در قالب ارز رایج کشور پرداخت خواهد شد. در برخی مواقع به دلیل اضافه شدن کارمزد شبکه انتقال ارز دیجیتال به این هزینه، مبلغ پرداختی برای کاربران افزایش خواهد یافت. به همین دلیل اکثر سرمایه گذاران در این بازار به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال با کمترین کارمزد دریافتی هستند. در این مقاله ابتدا توضیحی پیرامون کارمزد معاملات ارز دیجیتال ارائه داده و سپس پلتفرمی را برای انجام تراکنش‌ها با کمترین هزینه در بازار رمز ارزها، به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع کارمزد در صرافی ارز دیجیتال

پیش از این اشاره کردیم که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، باید هززینه‌ای را تحت عنوان کارمزد تراکنش پرداخت کنید. این هزینه در 3 حالت برای کاربران شارژ خواهد شد که عبارتند از:

  • کارمزدهای شبکه: همانطور که می‌دانید ارزهای دیجیتال دارای استانداردی هستند که بر همان مبنا، بر روی شبکه بلاکچینی خاصی قرار دارند. شبکه ERC20، TRC20 و بایننس اسمارت چین از جمله این موارد به شمار می‌روند. کاربران در هر کدام از این شبکه‌ها باید برای انتقال ارزهای دیجیتال، هزینه‌ای مختص همان شبکه را پرداخت کنند. به این هزینه، کارمزد شبکه انتقال گفته می‌شود.
  • کارمزد واریز و برداشت از کیف پول: تمامی کیف پول‌های ارز دیجیتال از ولت‌های داخلی برخی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. در این صورت، اگر کاربری قصد واریز و برداشت از ولت داخلی را داشته باشد، باید هزینه‌ای را پرداخت کند.
  • کارمزد معاملات: تمامی صرافی‌ها برای انجام معاملات ارز دیجیتال، از کاربران خود مبلغی را تحت عنوان کارمزد صرافی ارز دیجیتال دریافت می‌کنند. بدیهی است که هرچه این مبلغ کمتر باشد، کاربران بیشتری به صرافی جذب خواهند شد.

کمترین کارمزد در صرافی ایرانی

کاربران مقیم ایران برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، باید یک صرافی داخلی را انتخاب کنند، تا امکان بلوکه شدن دارایی آن‌ها کاهش یابد. بدیهی است که پیدا کردن یک پلتفرم امن معاملاتی، در عین داشتن کارمزد کم، دشوار است.

صرافی ارز دیجیتال موربیت، با ارائه بستری کاملا امن، تمامی تراکنش‌های کاربران را با کمترین کارمزد انجام می‌دهد. همچنین کاربران قادرند در هنگام خرید و فروش ارزهای دیجیتال، شبکه مورد نظر را انتخاب کنند، تا کارمزد شبکه آن‌ها نیز به پایینترین حد ممکن برسد. صرافی موربیت از شبکه‌هایی نظیر آربیتروم، لایتنینگ، پالی گان، TRC20، ERC20 و بایننس اسمارت چین پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است که با سرمایه گذاری در صرافی موربیت، قادرید از کیف پول فول نود این پلتفرم نیز استفاده کنید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

ارز دیجیتالکسب و کار
ارز دیجیتالخرید ارز دیجیتالرپورتاژصرافی ارز دیجیتالصرافی ایرانیکارمزد ارز دیجیتالکمترین کارمزد ارز دیجیتالموربیت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی