دوست علی کریمی به سیم آخر زد / حمله آتشین جواد کاظمیان به ادعاهای ساکت الهامی

به گزارش ساناپرس، جواد کاظمیان بازیکن سابق پرسپولیس با انتشار یک یادداشت تند و تیز در صفحه شخصی اش به صحبت های اخیر ساکت الهامی واکنش نشان داده است.

در روزهای اخیر موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به یک چالش بزرگ و حل نشدنی برای اهالی فوتبال بدل شده است.

همین امر حالا سبب شده ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار در یک مصاحبه جنجالی با صحبت هایی عجیب خودش را لایق ترین فرد برای هدایت تیم ملی بداند.

سرمربی هوادار در بخشی از این مصاحبه گفته که موفق ترین مربی ایرانی در پنج سال اخیر بوده و مدعی شده مربیان دیگر حتی یک هزارم او هم افتخار نیاورده اند.

اظهارات عجیب ساکت الهامی بازتاب گسترده ای در میان برخی از بازیکنان پیشکسوت فوتبال ایران داشته است.

در همین خصوص جواد کاظمیان پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری تند و تیز به مصاحبه اخیر ساکت الهامی واکنش نشان داده و از او انتقاد کرده است.
مدتی است که ستاره اسبق تیم پرسپولیس برخلاف زمان بازی اش که همیشه پر شور بود، مطالب تلخی را در فضای مجازی منتشر می کند.

اما جواد کاظمیان که سالیان گذشته یکی از بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده، این روزها مدام با سوال های متفاوت طرفداران اش مواجه شده است.

چرا که اغلب آنان معتقدند انتشار این حجم از اندوه و تلخی از سوی بازیکن محبوب شان باعث نگرانی آنها شده و علت اش را از او جویا شده اند.

با این وجود بازیکن سابق تیم ملی به تازگی با انتشار یادداشتی از فیلسوف بزرگ راسل در صفحه اینستاگرام اش تلویحا خلاصه ای از زندگی اش را برای مخاطبین اش افشا کرده است.

او در این مطلب تاثیرگذار و عجیب نوشته است: زندگی خلاصه ایست از ناخواسته به دنیا آمدن، ناگهان بزرگ شدن، مخفیانه گریستن، دیوانه وار عشق ورزیدن و عاقبت در حسرت آنچه دل می خواهد مردن.

اخبارورزش
پربازدیدجواد کاظمیانکاظمیان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی