عکس/ تبریک متفاوت سپهر حیدری به همسرش سوژه کاربران شد

به گزارش ساناپرس؛ عکس/ تبریک متفاوت سپهر حیدری به همسرش سوژه کاربران شد

دیروز ۸ مارس برابر با روز جهانی زن در تقویم بین المللی دنیا بود. همین امر سبب شد چهره های برجسته کشور اعم از هنری و ورزشی با انتشار پیام هایی به این مناسبت واکنش نشان دهند‌.

در همین راستا سپهر حیدری که در بین هواداران پرسپولیس به سپهر سر طلایی شهرت دارد، با انتشار یک استوری سوژه کاربران شده است.

کاپیتان سابق پرسپولیس در واکنش به روز جهانی زن با منتشر کردن تصویری متفاوت از همسرش آرام جوینده خطاب به او نوشته است: همسر عزیزم روز جهانی زن مبارک.

اما این استوری ویژه حیدری واکنش های متفاوتی را در پی داشته است. چرا که برخی از کاربران با انتقاد از پیشکسوت پرسپولیس چهره همسرش را فتوشاپ و غیر طبیعی دانسته اند.

اعتراف عجیب همسر سپهر حیدری به سانسور تصویر جنجالی اش

به گزارش وقت صبح، آرام جوینده همسر کاپیتان سابق پرسپولیس این روزها یکی از اینفلوئنسر های شبکه اجتماعی اینستاگرام است که بیش از ۴۰۰ هزار دنبال کننده دارد.

البته همسر سپهر حیدری همواره به واسطه انتشار تصاویر عجیب و متفاوتی از خودش در فضای مجازی مورد توجه مخاطبین اش قرار دارد.

با این حال برخی از کاربران منتقد اعتقاد دارند، این بلاگر پر حاشیه به سبب عمل های زیبایی متعددی هیچ شباهتی به چهره گذشته خودش ندارد.

در همین خصوص اکنون آرام جوینده تصویر تازه ای از خودش را منتشر کرده که باعث نقد هایی زیادی به او شده است.

او در این تصویر بخش هایی را به طرز ناشیانه ای سانسور کرده و حتی در انتهای استوری اش توضیح داده که آیا این کارش خوب بوده است یا خیر.

اخبارورزش
پربازدیدسپهر حیدری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی