چرا استارتاپ‌ها نقش حیاتی در سلامت زندگی مردم دارند؟ | بررسی موردی پزشک خوب

چرا استارتاپ‌ها نقش حیاتی در سلامت زندگی مردم دارند؟ | بررسی موردی پزشک خوب

استارتاپ واژه‌ای است که زمان زیادی از ترویج آن نمی‌گذرد به طوریکه اگر بخواهیم به تاریخچه آن نگاه کنیم به دو دهه پیش می‌رسیم. استارتاپ پروژه‌ای است که در آن همه اعضای تیم دست به دست هم می‌دهند تا ایده خام و خلاقانه خود را با تلاش و تخصصی که دارند به نتیجه برسانند. این ایده یک محصول خاص یا خدمات جدید و نوین در حوزه مشخصی است. در حال حاضر استارتاپ‌های بسیاری در بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند که یکی از آن‌ها حوزه پزشکی است، برخی از آن‌ها توانسته‌اند در این مسیر موفق شوند اما برخی بازده درستی نداشتند و بعد از مدتی از بین می‌روند. آیا با استارتاپ‌های حوزه پزشکی آشنا هستید؟ می‌دانید این استارتاپ‌ها تا چه حد در زندگی‌تان تاثیرگذار هستند؟

استارتاپ حوزه پزشکی نیز با یک ایده خلاقانه و جدید مشکلات بیماران و عموم مردم را در بخش پزشکی رفع می‌کند. یکی از استارتاپ‌های پزشکی موفق در کشور، پزشک خوب است که توانسته در بخش‌های مختلف از جمله روانشناسی و روانپزشکی خدمات مناسبی را ارائه دهد. در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم که استارتاپ‌هایی از جمله پزشک خوب چه تاثیری در زندگی مردم داشته‌اند؟

ایجاد فرصت‌های شغلی جدید در بخش‌های مختلف

بسیاری از مشاغل به دلیل رکود اقتصادی نتوانستند بازده و عملکرد مناسبی داشته باشند، اما استارتاپ‌ها بدون نیاز به حمایت دولت فعالیت می‌کنند و موجب اشتغال افراد زیادی می‌شوند. در حال حاضر استارتاپ‌های متعددی در قالب شرکت‌های کوچک در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند، برخی از افراد به صورت تمام وقت و برخی به صورت دورکار با این شرکت‌ها همکاری می‌کنند. در استارتاپ پزشک خوب اکنون نزدیک به 55 هزار متخصص و پزشک به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند.

ایجاد فرصت برای سرمایه‌گذاری

بازار سرمایه در اقتصاد هر کشوری، نقش مهمی دارد و رشد و تقویت آن موجب رشد اقتصاد کشور نیز می‌شود. سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌‌ها منجر به افزایش تولید در جامعه و فرصت‌های شغلی می‌شود. سرمایه‌گذاران استارتاپ‌ها معمولا شرکت‌ها، اشخاص و سازمان‌های خصوصی هستند.

کیفیت، خلاقیت و نوآوری

استارتاپ‌‌ها معمولا با اهداف مختلفی راه‌اندازی می‌شوند، برای مثال؛ پزشک خوب با هدف ارائه خدمات پزشکی به صورت آنلاین راه‌اندازی شد و تا به این لحظه بسیار موفق عمل کرده است. پزشک خوب با خلاقیت و نوآوری توانسته امکان ارائه خدمات پزشکی و تجویز دارو را به صورت آنلاین فراهم کند.

استفاده از خدمات به صورت آنلاین

تغییر سبک زندگی مردم باعث شده تا آن‌ها به سمت استفاده از کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین روی بیاورند. ترافیک، شلوغی خیابان‌ها و عدم وجود زمان کافی از جمله عواملی هستند که موجب شده تا بیشتر مردم این نوع کسب و کار را انتخاب کنند.

پزشک خوب بستری را برای پزشکان فراهم کرده تا افراد بتوانند به صورت حضوری و آنلاین برای درمان خود اقدام کنند. در وب‌سایت این استارتاپ پزشکی تمامی اطلاعات مربوط به روانشناس، روانپزشک یا سایر حوزه‌های پزشکی قابل مشاهده است و فرد می‌تواند با آگاهی کامل برای انتخاب پزشک خوب در هر نقطه‌ای از کشور اقدام کند. این انتخاب شما است که تمایل داشته باشید به صورت حضوری مراجعه کنید یا به صورت آنلاین و مشکل خود را با پزشک خود مطرح کنید در هر دو صورت پزشک خوب بهترین همراه برایتان خواهد بود.

استفاده از خدمات به صورت آنلاین

استارتاپ‌ها فرصتی برای توسعه مهارت افراد در زمینه شغلی خود

استارتاپ‌ها در ابتدای کار با کمترین سرمایه و نیروی کار فعالیت خود را آغاز می‌کنند و همزمان با رشد کسب و کارشان سرمایه‌گذاران بیشتری را نیز جذب خواهند کرد. اما برای رشد و پیشرفت استارتاپ همه‌ی اعضا باید تلاش کنند تا با توسعه مهارت‌های فردی و گروهی، موجب رشد استارتاپ و پیشرفت آن شوند. استارتاپ پزشک خوب فعالیت خود را با کمترین نیروی کار و سرمایه آغاز کرد و در حال حاضر تیمی فعال و حرفه‌ای دارد.

استارتاپ‌ها فرصتی برای توسعه مهارت افراد در زمینه شغلی خود

استارتاپ‌ها؛ ارائه‌دهنده خدمات و محصولات جدید

هر استارتاپ با هدف ارائه خدمات یا محصول جدید فعالیت خود را آغاز می‌کند، پزشک خوب نیز استارتاپی است که با هدف ارائه خدمات پزشکی در زمینه‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است. به راحتی می‌توانید در خانه یا محل کار و بدون ماندن در ترافیک و خیابان‌های شلوغ شهر، نوبت خود را با روانشناس مورد نظر رزرو کنید. اکنون پزشک و متخصص‌های بسیاری در بیش از 286 شهر ایران هستند که در وب‌سایت پزشک خوب فعالیت می‌کنند

پزشک خوب؛ استارتاپ فعال در حوزه پزشکی

دنیای سلامت به کمک استارتاپ‌ها سال به سال در حال تغییر است، این تغییرات با وجود نوآوری به صورت مداوم ادامه دارند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که استارتاپ‌های پزشکی هنوز نتوانسته‌اند همانند سایر حوزه‌ها جایگاه خود را پیدا کنند، از طرفی؛ در ایران هنوز مردم و جامعه پزشکی کاملا با آن آشنا نیستند. اگر با ویژگی‌ها و عملکرد پزشک خوب آشنا شوید دیگر نیازی به مراجعه حضوری به پزشک نخواهید داشت.
در واقع؛ استارتاپ‌ها الگوی جدیدی از کسب و کار مبتنی بر نوآوری، فناوری و کارآفرینی را توسعه می‌دهند که در جهت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و اشتغال‌زایی بسیار موثر عمل می‌کند. خوشبختانه کشور ما از نظر گسترش استارتاپ در بخش‌های مختلف رتبه بالایی دارد اما با مشکل سرمایه‌گذاری همراه است. البته با توجه به این شرایط باز‌ هم پزشک خوب رشد خوبی را در این سال ها تجربه کرده است برای بازدید از وبسایت پزشک خوب تنها نیاز است روی آدرس pezeshkekhoob.com کلیک کنید.

 

کسب و کار
اینستاگرام

وبگردی

 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی