لیست حقوق کارمندان سازمان مدیریت را ببینید

​مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ضمن انتشار جدول هزینه‌‎های خرداد ماه 1400، نحوه هزینه‌های سازمان مدیریت را به‌منظور شفافیت مالی اعلام کرده است. جزئیات این هزینه‌‎ها را در ادامه مشاهده کنید.

لیست حقوق کارمندان سازمان مدیریت را ببینید

لازم به ذکر است، در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات (مصوب سال 1387 مجلس شورای اسلامی)، آئین‌نامه اجرایی آن (مصوب 1393/8/21 هیئت وزیران)، مواد 30، 31، 68، 69، 70، 71 و 72 بیانیه «منشور حقوق شهروندی» ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران (آذرماه سال 1395)، سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رویکردهای کلان دولت تدبیر و امید و برای ایجاد شفافیت مالی، مبارزه با فساد، برقراری محیط رقابت پذیر سالم و عدالت اقتصادی و تحقق نظارت همگانی بر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، به‌طور داوطلبانه اقدام به انتشار جزئیات هزینه‌های ماهانه خود در خردادماه جاری کرده‌است.

بر این اساس درحالی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اقدام به شفاف سازی فهرست پرداختیها و جزئیات حقوق و دستمزد کارکنان کرده است که سازمان برنامه و بودجه و سایر دستگاههای اجرایی نیز بایستی از این اقدام الگو برداری کرده تا در غیاب سامانه حقوق و مزایای یک دید کلی از پرداختیها در دستگاههای اجرایی ایجاد شود.

​223225

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی