گینر چیست؟

حال سوال این است که گینر چیست و چه تفاوتی با سایر مکمل های بدنسازی دارد؟ برای توضیح این سوال بهتر است درباره مکمل های بدنسازی بطور کلی توضیح داده شود. مکمل بدنسازی به صورت قرص، کپسول و پودر موجود هستند و هرکس بنا بر نیاز و هدفی که از مصرف آنها دارد، مناسبترین گزینه را انتخاب می کند.

انتخاب نوع مکمل بدنسازی صرفا بسته به نظر و سلیقه شخص نخواهد بود. بررسی دقیق متابولیسم بدن، هدف نهایی، بازه زمانی تعیین شده، میزان و شدت انجام حرکات ورزشی در انتخاب نوع مکمل مهم است. بنابراین، اکیدا توصیه می شود برای انتخاب نوع مکمل با مربی با سابقه و مجرب مشورت کنید و از پیروی نظر افراد سودجو و یا ناآگاه بپرهیزید.

گینر چیست؟

خرید مکمل بدنسازی نیز صرفا از مراکز و داروخانه های معتبر سطح شهر انجام دهید چراکه بسیاری از مکمل های مشابه برندهای معتبر تولید می شوند که با قیمت بالا و کیفیت بسیار پایین نه تنها شما را متحمل هزینه های گزاف می کنند و نتیجه ای نیز حاصل نمی شود، به بدنتان نیز آسیب وارد می کند. اگر مکمل مورد نظر در شهر و یا محل سکونت شما به راحتی یافت نمی شود نگران نباشید شما می توانید با سفارش اینترنتی مکمل گینر و یا هر نوع مکمل تقویتی و تخصصی را از طریق داروخانه آنلاین باهمانه ثبت کرده و در کوتاهترین زمان، مکمل مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید.

مکمل های بدنسازی از چه موادی تشکیل شده اند؟ 

برای پاسخ به این سوال که گینر چیست و یا از چه موادی تشکیل شده، بهتر است اول به این سوال پاسخ دهیم که مکمل های بدنسازی از چه موادی تشکیل می‌شوند؛ اغلب مکمل های بدنسازی از مواد و پروتئین های طبیعی تشکیل شده اند و هیچگونه مواد شیمیایی در آنها بکار نرفته است. اما باید توجه داشت که این مکمل ها، جایگزین وعده های اصلی غذایی نیستند تنها در کنار سایر مواد غذایی به بدن می رسند تا روند جذب کالری را بیشتر کنند. چرا که بسیاری از مواقع به دلیل متابولیسم خاص بدن و سوخت و ساز زیاد و یا انجام فعالیت های بدنی شدید همچون ورزش، کالری مورد نیاز به بدن نمی رسد، احساس ضعف و خستگی و یا کاهش وزن و از دست رفتن عضلات بدن نتیجه عدم تغذیه صحیح است.

مکمل های بدنسازی از جمله گینر، با این هدف تولید شدند که آن بخشی از نیاز بدن به کالری، کربوهیدرات، پروتئین، چربی و سایر ویتامین ها و مواد معدنی را تأمین کرده و از ضعف و خستگی، تحلیل عضلات و ضعف جسمانی جلوگیری کند. توجه داشته باشید که مکمل بدنسازی اصل را تنها از داروخانه های معتبر تهیه کنید. داروخانه آنلاین باهمانه با ارسال رایگان و امکان پرداخت وجه درب منزل بهترین خدمات را در زمینه ارائه انواع محصولات سلامت محور ارائه می دهند. همچنین شما می‌توانید پس از تحویل گرفتن محصول و در صورت عدم اصالت مکمل آن را بازگردانده و وجه خود را بصورت کامل پس بگیرید.

گینر چیست؟

مواد تشکیل دهنده مکمل گینر چیست؟ 

مکمل گینر بر پایه کربوهیدرات تشکیل شده است. پروتئین، چربی، ویتامین های مختلف و همچنین مواد معدنی از جمله ترکیبات تشکیل دهنده گینر هستند. اما میزان تناسب آن با توجه به نوع گینر انتخابی متفاوت خواهد بود. مکمل گینر معمولا برای آن دسته افرادی توصیه می شود که روند وزن گیری کندتری دارند. این مکمل می تواند پروتئین و کربوهیدرات لازم را به بدن برساند و در کنار ویتامین‌ها و مواد معدنی مفید، شرایط جسمی متعادلی را برای ورزشکار فراهم سازد. به گونه‌ای که بدون اینکه نیاز به افزایش حجم و تعداد وعده‌های غذایی را داشته باشد و یا دچار ضعف و خستگی شود، ورزش کرده و روند عضله سازی مناسبی را داشته باشد.

انواع مکمل گینر 

برای انتخاب بهترین گینر بهتر است از خود سوال کنید که هدفتان از مصرف گینر چیست؟ برخی از انواع این مکمل برروی افزایش حجم عضلات و برخی دیگر بر افزایش انرژی جسمانی تمرکز دارند. برای آشنایی بهتر با مکمل گینر بهتر است ابتدا انواع آن را بشناسیم. مکمل گینر بطور کلی به دو دسته تقسیم می شود: ۱- گینر افزایش دهنده وزن  ۲- گینر افزایش دهنده حجم که شما می توانید خرید گینر را در هر دو مدل از داروخانه آنلاین باهمانه انجام دهید.

گینر چیست؟

۱- گینر افزایش وزن 

در ترکیبات این نوع گینر میزان کربوهیدرات به نسبت پروتئین ها بیشتر است. بنابراین جزء مکمل های پر کالری محسوب می شود. این نوع از گینر، مورد مصرف ورزشکاران و بطور کلی افرادی که به سختی وزن اضافه می کنند قرار می گیرد. بسیاری از افراد برای اضافه کردن وزن با مشکل مواجه می شوند این مورد در میان ورزشکاران و سایر افراد مشترک است.

همچنین ممکن است بدن شما روند وزن‌گیری نرمالی داشته باشد اما به دلیل انجام ورزش و برداشتن وزنه های سنگین نسبت کالری مصرفی از کالری که به بدنتان می رسد بیشتر باشد. در اینجاست که استفاده از مکمل‌های بدنسازی همچون گینر توصیه می‌شود.

۲- گینر افزایش حجم

پروتئین ماده اولیه برای ساخت عضله در بدن است. در این نوع گینر تناسب پروتئین به کربوهیدرات برعکس گینر افزایش وزن است. به همین خاطر شما می‌توانید در حین انجام ورزش شروع به عضله سازی کنید. استفاده از گینرهای عضله ساز پس از انجام ورزش، باعث می شود بدن به خوبی فرایند عضله سازی را ادامه دهد. همچنین ریکاوری پس از ورزش را نیز راحت تر می کند. به این ترتیب شما پس از انجام ورزش های سخت و طاقت فرسا احساس خستگی و کسالت و یا گرفتگی عضلات را نخواهید داشت و برای یک تمرین جانانه در روز بعد آماده هستید.

فواید مکمل گینر چیست؟

گینر فواید بسیاری برای بدن دارد. اما زمانی به مزیت اصلی این مکمل پی می برید که بدانید هدفتان از مصرف گینر چیست؟ آیا مصرف آن می تواند شما را به اهدافتان برساند؟ آیا مکمل جایگزین و یا بهتری وجود دارد؟ در ادامه می توان به شاخص ترین مزایای گینر اشاره کرد تا با توجه به ویژگی ها و نتیجه ای که مصرف گینر در پی دارد اقدام به خرید گینر کنید.

· کمک به عضله سازی سریع و افزایش حجم

· کوتاه شدن دوره ریکاوری پس از انجام تمرین

· کاهش آسیب های احتمالی حین ورزش و تمرینات

· حفظ تعادل سطح پروتئین بدن با مصرف مکمل گینر

عوارض گینر چیست؟

گینر و تمامی مکمل های بدنسازی در کنار تمام ویژگی ها و مزایایی که دارند می توانند همراه با عوارضی نیز باشند. برای دریافت بهترین نتیجه و داشتن کمترین عوارض بهتر است بدانید ویژگی های گینر چیست؟ چه اثری بر بدن گذاشته و در چه مواردی می تواند مشکل ساز باشد. همچنین گینر عوارض متفاوتی بر روی بانوان و آقایان برجای خواهد گذاشت که اغلب به دلیل تفاوت فیزیولوژی بدن زنان و مردان می باشد. بنابراین، بهتر است پیش از اقدام به مصرف درباره مقدار مناسب و نحوه مصرف از افراد آگاه نظرسنجی کنید. مصرف بدون قاعده و بی رویه می تواند باعث بوجود آمدن مشکلات گوارشی، دل درد یا دل پیچه، انباشت چربی و چاقی موضعی شود.

داروخانه آنلاین باهمانه انواع مکمل بدنسازی و مکمل گینر را موجود دارد. شما می توانید با بررسی محصولات و بهترین گزینه را انتخاب کرده و بصورت آنلاین سفارش دهید. همچنین مشاوران و کارشناسان مجموعه داروخانه باهمانه آماده پاسخگویی به شما برای انتخاب بهترین مکمل بدنسازی بدون هیچگونه عوارض جانبی هستند.

۲۱۲۱

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی