اهدای ٢٤ هزار ژل ضدعفونی‌کننده دست اوه به استان خوزستان

یکی از مقوله‌هایی که از اهمیت زیادی در جامعه به ویژه در حوزه سلامت برخوردار است نقش پررنگ و حائز اهمیت خیرین سلامت است که در کنار پرسنل بهداشت و درمان همیشه برای ارتقای سطح خدمات بهداشتی و درمانی ایفای نقش کرده‌اند.

خیرین عرصه سلامت در  زمان شیوع کرونا هم در کنار مدافعان سلامت برای تامین نیازهای لازم قرار گرفتند و کمکهای بسیار خوبی ارائه کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این باره بیان کرد: اخیرا یک محموله ٢٤ هزار عددی ژل ضدعفونی اوه  جهت توزیع در مراکز بهداشتی و درمانی از طریق برند اوه در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اهواز قرار گرفت.

دکتر عرفان مردانی، از متولیان این امر و کسانی که در امور خیر و نیکوکارانه در کنار مدافعان سلامت و مردم قرار گرفتند و مسئولیت‌های اجتماعی خود را به بهترین نحو انجام دادند، تقدیر کرد.

اهدای ٢٤ هزار ژل ضدعفونی‌کننده دست اوه به استان خوزستان

او خاطرنشان کرد: کمک‌های این گروه صنعتی توسط خود شرکت به اهواز منتقل و در مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه برای پرسنل بهداشت و درمان توزیع شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: قطعا دانشگاه‌های علوم پزشکی و در مجموع حوزه سلامت به واسطه ارتباط گسترده‌ای که با محوریت سلامت افراد دارند، در همه ابعاد نیازمند مشارکت فعال تمام ارکان جامعه به ویژه خیرین هستند که امید است در این زمینه کماکان شاهد همیاری ارگان‌ها در سراسر کشور باشیم.

گفتنی است برند اوه پیش از این نیز در روزهای آغازین همه‌گیری ویروس کرونا با راه‌اندازی به موقع خطوط تولید ژل ضدعفونی‌کننده دست و اهدای آن در میان گروه‌های بیشتر در معرض خطر به ایفای مسئولیت اجتماعی پرداخته است.

۲۱۲۱

اقتصاد
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی