این مرد به حیوانات اهلی و وحشی سفیدکوه رحم نمی کرد!

به گزارش ساناپرس، ایرنا؛ رئیس محیط زیست شهرستان دماوند از شناسایی و دستگیری عاملان کشتار بی‌رحمانه حیات وحش در منطقه شکار ممنوع کوه سفید این شهرستان خبر داد و گفت: لاشه و اجزای هشت راس قوچ و میش وحشی کشف شد.

نقی میرزاکریمی روز جمعه دراین باره به خبرنگاران اظهار داشت: محیط بانان این اداره حین گشت و کنترل در ارتفاعات منطقه شکار ممنوع کوه سفید متوجه صدای شلیک گلوله به سمت حیات وحش می شوند.

این مسئول ادامه داد: ماموران سریعا به پاسگاه محیط بانی جهت اعزام نیروی کمکی اعلام و متخلفین که به‌صورت حرفه ای اقدام به شکار سه راس از نوع قوچ و میش وحشی (حیوان حمایت شده) کرده بودند با مشاهده ماموران (ضابطین دادگستری) از محل متواری می‌شوند.

وی ادامه داد: بدلیل بارش برف در ارتفاعات حیات وحش به نزدیکی روستا پناه می‌آورند و همیشه در دسترس‌ هستند.

این مسئول خاطر نشان کرد: عامل اصلی این کشتار بی‌رحمانه توسط ماموران شناسایی شده و گزارشی در خصوص موضوع به دادستان شهرستان دماوند تقدیم شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان دماوند گفت: با دستور دادستان به فرماندهی انتظامی شهرستان موضوع به پلیس اطلاعات و امنیت ارجاع و با همکاری کلانتری های گیلاوند و کیلان سایر افراد متخلف شناسایی و با بازرسی از دو منزل در گیلاوند قسمتی از لاشه یک راس قوچ وحشی، یک قبضه سلاح شکاری برنو و ۱۰۴ تیر فشنگ و ۲۰۰ عدد پوکه ، ۱۰ تیر فشنگ چهار پاره قاچاق یه عدد سر نیزه سلاح و یک قبضه سلاح بادی pcp و سایر ادوات کشف شد.

وی ادامه داد: همچنین در یک دامداری در روستای دوآب اجزا و قسمتی از لاشه چهار راس قوچ میش وحشی کشف و در محل صورتجلسه شد و در این راستا پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

اخبارجامعهحوادث
پربازدیدجنایت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی