خرید دستبند چرم و طلا

دستبند طلا اسم

طلا و چرم به دلیل کمیاب بودن، دوام، قابلیت شکل پذیری و ارتباط با تجمل و موقعیت اجتماعی، ترکیب محبوبی برای ساخت زیورآلات به خصوص دستبند طلا و چرم میباشد. دستبند چرم و طلا نوعی اکسسوری  شیک است که استحکام چرم را با ظرافت طلا ترکیب می کند. تضاد بین این دو ماده یک اکسسوری منحصر به فرد و چشم نواز ایجاد می کند، که طرفداران زیادی نیز دارد. دستبند های چرم و طلا در سبک‌های مختلف، از ساده و مینیمال گرفته تا پیچیده و پر زرق و برق عرضه می‌شوند؛ بنابراین برای هر سلیقه ای حداقل چندین مدل مختلف دستبند چرم و طلا وجود خواهد داشت که متناسب با سبک و استایل شخص باشد.

حالا ببینیم چرا دستبند چرم و طلا محبوب است ؟ یکی از دلایلی که افراد باید به خرید دستبند طلا و چرم فکر کنند این است که یک اکسسوری همه کاره است؛ به این معنا که می توان آن را در بسیاری از مواقع استفاده کرد. مثلا دستبند های چرم و طلا را میتوان هم با تیپ های رسمی و هم غیر رسمی پوشید. علاوه بر این، دستبندهای چرمی و طلا بادوام هستند و با مراقبت مناسب می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند؛ در نتیجه می توانید آنها را بر خلاف بسیاری از طلاجات دیگر، هر روز بپوشید.

چرم طبیعی و مصنوعی

چرم ماده ای همه کاره و بادوام است که قرن هاست برای اهداف مختلف از جمله لباس، لوازم جانبی و مبلمان استفاده می شود. از پوست حیوانات تهیه می شود و کیفیت چرم به نوع حیوان، فرآیند دباغی و تکنیک های تکمیل مورد استفاده بستگی دارد. دو نوع چرم اصلی وجود دارد: طبیعی و مصنوعی.

 

چرم طبیعی از پوست حیوانات ساخته می شود و برای حفظ و ماندگاری آن تحت فرآیند دباغی قرار می گیرد. فرآیند دباغی شامل اضافه کردن برخی مواد شیمیایی به پوست  میباشد که دوام و ظاهر آن را بهبود میبخشد. چرم طبیعی به طور کلی گرانتر از چرم مصنوعی است؛ اما مزایای متعددی نسبت به همتای مصنوعی خود دارد. به عنوان مثال چرم طبیعی قابلیت انعطاف پذیری و دوام بیشتری دارد.

 

از سوی دیگر، چرم مصنوعی از مواد مصنوعی ساخته شده است و به گونه ای طراحی شده است که ظاهر و احساس چرم طبیعی را تقلید کند. انواع مختلفی از چرم مصنوعی از جمله PVC، PU و میکروفیبر وجود دارد. چرم مصنوعی به طور کلی ارزان تر از چرم طبیعی است و مزایای متعددی نسبت به چرم طبیعی دارد. به عنوان مثال، چرم مصنوعی در برابر آب مقاوم‌ تر است، تمیز کردن آن آسان‌تر است و کمتر در معرض ترک خوردن یا محو شدن است. هم چنین چالش های اخلاقی استفاده از چرم طبیعی که از پوست حیوانات تهیه میشود را ندارد.

 

در نهایت، انتخاب بین چرم طبیعی و مصنوعی به ترجیح شخصی و استفاده مورد نظر از مواد بستگی دارد.

حالا میخواهیم ببینیم این دستبند های ترکیبی طلا و چرم به چه شکل هایی در می آیند و نحوه تهیه آن ها را به شما معرفی کنیم.

دستبند چرم و طلا

 

مدل های جدید دستبند چرم و طلا

 

دستبند طلای اسم (طرح اسم روی دستبند چرم)

دستبند چرم و طلا با اسم، یکی از زیورآلاتی است که شخصیت و سلیقه صاحبش را نشان می دهد. با قرار دادن اسم خود بر روی دستبند، می توانید این زیورآلات را به یک اثر هنری شخصی تبدیل کنید. همچنین، دستبند طلا و چرم با اسم، یک هدیه شخصی و ارزشمند برای عزیزانتان است که بیانگر محبت و احترام شما به آنان است. با انتخاب یک نوع قلم مورد علاقه و نوشتن اسم مورد نظر، می توانید دستبند خود را به شکلی منحصر به فرد و مناسب با سلیقه خود شخصی کنید. همچنین، انتخاب یک نوع قلم زیبا و مناسب می تواند به زیبایی و جذابیت دستبند شما کمک کند. میتوانید اسمتان را به هر زبانی که میخواهید از جمله فارسی و انگلیسی با انواع مختلف طراحی برای ساخته شدن به برند های معتبر طلاسازی سفارش دهید.

با داشتن دستبند چرم و طلا با اسم، می توانید از این زیورآلات به عنوان نماد شخصیتی خود و یا هدیه ای  خاص برای عزیزانتان استفاده کنید.

 

دستبند چرم و طلا با طرح خاص

دستبند های طلا و چرم مردانه طرح دار از دیگر محصولاتی است که میتوانید سفارش ساخت طلا آن را بدهید. طرح های هندسی برای آقایان بسیار محبوب بوده و هستند. میتوانید یک طرح هندسی زیبا مانند طرح کات یا پلیتی را به عنوان پلاک دستبندی خود انتخاب کنید و جمله، طرح و یا تاریخ خاص را برای هک شدن روی آن انتخاب کنید. برند هایی مانند گروه طلای زرین محدودیتی در طراحی و ساخت طلا شما ندارند و علاوه بر طرح های خودشان می توانید هر طرحی که در ذهنتان است را برای ساخت سفارشی طلا خود به آنها بسپارید.

 

دستبند چرم با آویز طلا

اگر که دوست دارید دستبند طلا خاص و ظریفی داشته باشید میتوانید از چرم های لوله ای استفاده کنید که پلاک شما از آن آویزان می شود. این مدل خاص را میتوانید با دیگر قطعات طلا مانند سنجاق سینه طلا یا گردنبند طلا ست کنید و استایل منحصر به فرد خود را داشته باشید.

سفارش ساخت دستبند چرمی با طلا

دستبند چرم و طلا با طرح شعر دلخواه

با سفارش از دسته دستبند طلا و چرم شعر، متن سفارشی و شعر میتوانید هر شعر یا متنی را که دوست دارید را در قالب دستبند داشته باشید. این دسته انتخاب مناسبی برای تهیه ست دستبند میباشد به عنوان مثال، که یک مصرع بر روی یک دستبند ساخته شود و دیگری بر روی دستبند دوم.

 

دستبند طلا و چرم نماد ماه تولد

این گروه همیشه از محبوب ترین دستبند های طلا چرمی بوده و هست. دستبند چرم و طلایی که بر روی مچ دست شما می درخشد، ممکن است بیشتر از یک زیورآلات باشد. برای بسیاری از افراد، دستبند چرم و طلا نمادی از ماه تولدشان است و نشانه ای از ارتباطشان با ماوراء الطبیعه و معنویت.

با توجه به اینکه هر ماه، یک سنگ قیمتی و یک رنگ خاص دارد، دستبند چرم و طلا ممکن است با سنگ قیمتی مربوط به ماه تولد شما تزئین شده باشد. برای مثال، دستبند با یاقوت سرخ، سنگ قیمتی مربوط به ماه تولد تیر،نشان دهنده شجاعت و عشق است.

همچنین، بسیاری از دستبند های چرم و طلا دارای نمادهای مرتبط با ماه تولد هستند. برای مثال، دستبند چرم و طلا با نماد ماهی درخشان، نماد ماه تولد اسفند است و به عنوان نمادی از خلاقیت و دلسوزی شناخته می شود. میتوانید اسم خود را نیز در کنار نماد ماه تولد خود سفارش دهید و یک محصول کاملا شخصی داشته باشید.

به علاوه، طلا و چرم هر دو موادی هستند که از زمان های باستانی در ساخت زیورآلات استفاده می شدند و به عنوان نمادهای قدرت و ثبات شناخته می شوند. بنابراین، دستبند چرم و طلا نه تنها به عنوان یک زیورآلات بلکه به عنوان یک نماد ارزشمند از ارتباط شما با تاریخ و فرهنگ استفاده می شود.

 

در نهایت، دستبند چرم و طلا با نماد ماه تولد شما، یک انتخاب عالی برای تقدیر از شخصیت و شناخت آن است.

 

دستبند چرم و طلا با حرف اول اسم  (پیکسلی)

اسم و یا طرح پیکسلی مدل جدید دستبند چرم و طلا می باشد که حروف و یا شکل ها به صورت واحد های جدا از هم روی چرم سوار میشوند. اگر که میخواهید دستبند طلا شما متفاوت و خاص باشد؛ پیشنهاد میکنیم این نوع جدید دستبند چرم و طلا را فراموش نکنید.

خرید دستبند چرم و طلا مردانه

سفارش دستبند طلا و چرم

برای داشتن مدل دلخواه چه کار کنیم؟

گروه طلای زرین سازنده طلا سفارشی می تواند انواع اسم ها و طرح ها را متناسب با دستبند چرم طراحی بکند. در خرید دستبند طلا و چرم از طلای زرین، میتوانید ابتدا انواع مختلف طراحی را مشاهده کنید و سپس از بین آن ها، طرح منطبق بر سلیقه خود را انتخاب کنید. مثلا می توانید نام خود را به هر زبانی که دوست دارید (فارسی، انگلیسی و …) سفارش دهید. علاوه بر این،  هر طرح خاصی که مد نظر شما باشد را میتوانید برای ساخت سفارشی طلا به شرکت طلای زرین بسپارید؛ مثلا دستبند چرم و طلا طرح نقاشی و یا لوگو شرکت و… شرکت طلای زرین از طراحان فعال بسیاری از طرح های محبوب از جمله طرح کات میباشد. دستبند چرم و طلا طرح کات با نمای شیک و در عین حال ساده ای که دارد؛ علاقه مندان به خصوص آقایان را مجذوب خود میکند. این دستبند از دو قطعه طلا به شکل ذوزنقه ساخته شده که به چرم رِپتایل (و یا انواع دیگر) متصل میشود. از دیگر قابلیت های این دستبند امکان حک اسم، تاریخ و طرح روی سطح آن است تا در نهایت شما یک محصول سفارشی داشته باشید. علی رغم اینکه کپی های زیادی از این دستبند ساخته میشود؛ ولی این کار با استانداردهای زیبایی و استحکام همچنان به طور انحصاری توسط گروه طلای زرین ساخته میشود. اگر طرح مد نظر شما در میان مدل های ذکر شده در بالا نبود؛ میتوانید برای طراحی و ساخت آن با مشاورین گروه طلای زرین در ارتباط باشید.

با مراجعه به وب سایت طلای زرین میتوانید نمونه طرح های ساخته شده قبلی را مشاهده و دستبند چرم و طلا مخصوص خود را برای ساخته شدن سفارش دهید.

آدرس وب سایت گروه طلای زرین:

https://zaringold.com

رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمد و زیبایی
دستبند_طلا_اسمرپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی