اظهارات تهدیدآمیز وزیرخارجه اسرائیل علیه ایران

به گزارش ساناپرس، ایسنا نوشت: برخلاف گزارش های رژیم صهیونیستی مبنی بر عدم توانایی انجام اقدام نظامی علیه ایران، وزیر خارجه این رژیم در سفر به آلمان مدعی شد که برای مقابله با ایران دو گزینه تحریم و اقدام نظامی مطرح است.

درحالی که رسانه های صهیونیستی اخیرا به نقل از منابع دپیلماتیک این رژیم اقرار کردند که توان حمله نظامی به ایران را ندارند و این امر پیامدهای سختی برای آن ها به دنبال خواهد داشت، الی کوهن، وزیر خارجه این رژیم در اظهاراتی گفت که برای مقابله با ایران دو گزینه وجود دارد؛ بازگرداندن تحریم ها و یا گزینه جدی نظامی.

اظهارات تهدیدآمیز وزیرخارجه اسرائیل علیه ایران

اخیرا شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع دیپلماتیک مطلع این رژیم اعلام کرد که تل آویو آمادگی حمله نظامی به ایران را ندارد.

یک منبع دیپلماتیک عالی رتبه صهیونیستی در گفت‌وگو با این شبکه گفت: برداشت ما از اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی این است که این رژیم درحال حاضر آمادگی حمله به ایران را ندارد و گزینه نظامی موثری که بتواند برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند، در اختیار ندارد.

به گزارش الجزیره، الی کوهن که به آلمان سفر کرده است در اظهارتی متناقض گفت که تنها راه توقف پیشرفت های هسته‌ای ایران فشار دیپلماتیک و یا اقتصادی است.

وی همچنین تاکید کرد: از وزیر خارجه آلمان خواستم تا سپاه ایران را در لیست تروریستی قرار دهد.

علیرغم این که مقامات ایران تاکید کرده‌اند، تولید و به‌کارگیری تسلیحات اتمی جایی در دکترین دفاعی ایران ندارد، کوهن درباره سفرش به آلمان گفته بود: این سفر راهبردی در چارچوب تلاش‌ها برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به تسلیحات هسته‌ای است.

اخبارسیاسی
اسرائیلپربازدید
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی