خبر داغ/ وام فوری 100 میلیونی این بانک برای همه مردم / جیب سرپرستان خانوار پر پول شد + جزییات

به گزارش ساناپرس؛ خبر داغ/ وام فوری 100 میلیونی این بانک برای همه مردم / جیب سرپرستان خانوار پر پول شد + جزییات

وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

مشتریان بانک آینده به منظور دریافت تسهیلات 40 میلیون تومانی این مجموعه و خرید کالاهای مختلف از ایران مال، باید در یکی از شعب آن سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این وام در قالب طرح «آینده داران 1» به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

آن دسته از مشتریانی که مایل به دریافت وام خرید کالای بانک آینده هستند، نباید بدهی معوق سنگین داشته یا در لیست سیاه بانک مرکزی قرار داشته باشند. ضمانت اصلی برای این تسهیلات مسدودی سپرده و داشتن اعتبار شغلی است. طبق اعلام بانک آینده، تمامی حساب‌های کوتاه مدت، بلندمدت، قرض الحسنه ، جاری یا واحدهای صندوق گسترش فردای ایرانیان ضامن دریافت این تسهیلات هستند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات به 12 ماه می‌رسد. نرخ سود این وام نیز براساس دوره بازپرداخت تعیین شده و حداکثر 23 درصد است.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 3 میلیون و 763 هزار و 53 تومان است. کل سود تسهیلات 5 میلیون و 156 هزار و 634 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 45 میلیون و 256 هزار و 634 تومان خواهد بود.

بانک آینده سال 1391 از ادغام چند مجموعه و موسسه مالی شکل گرفت. این بانک به منظور گسترش بانکداری مجازی، تمرکز بر فعالیت‌های بانکداری بین الملل، حرکت در جهت تشکیل موسسه مالی مادر تخصصی چند منظوره، افزایش مستمر بهره وری سرمایه‌های انسانی و قدرت خلاقیت و… به وجود آمد.

این بانک تاکنون توانسته نشان ملی سودآورترین و پربازده‌ترین بانک در اقتصاد ایران، تندیس برگزیده اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران، نماد شرکت پیشرو در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران 1396 و … را به دست آورد.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح کیفیت سال 2009، گواهی کیفیت، جایزه یورومانی سال 2004 و 2007، ستاره بین المللی کیفیت پاریس، تندیس بانک سبز، جایزه طلایی کیفیت خدمات، تندیس بین المللی ستاره طلایی کیفیت پاریس و … را به دست آورد.

مشتریان بانک آینده که برای خرید کالاهای مختلف کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از طریق درخواست وام 100 میلیون تومانی طرح «طراوت»، محصولات مورد نیازشان را خریداری کنند.

به گزارش بانک اول مشتریانی که مایل به استفاده از وام 100 میلیون تومانی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. ضمانت اصلی برای این وام مسدودی سپرده یا ارائه ضامن رسمی است. در صورتی که سپرده وام گیرنده به عنوان ضمانت باشد، بانک آن را تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد کرد. سود این تسهیلات براساس مدت زمان پرداخت اقساط تعیین می‌شود، اما در کل حداکثر به 18 درصد می‌رسد. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 36 ماه است.

با توجه به بیشترین مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 130 میلیون و 206 هزار و 624 تومان خواهد بود.

بانک آینده یک بانک خصوصی است که فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به مردم آغاز کرد و اکنون نیز تمامی خدمات مجاز بانکداری شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. بانک آینده در قالب انواع طرح‌ها به متقاضیان وام پرداخت می‌کند.

این مجموعه علاوه بر ارائه طرح‌های تسهیلاتی، در زمینه پرداخت وام‌های تکلیفی نیز سابقه دارد. براساس آخرین اخبار، بانک آینده طی ده ماهه ایتدایی سال جاری به 13 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است. آخرین آمار و گزارش‌ها از پرداخت 14 هزار فقره وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط این مجموعه حکایت می‌کند.

محمود مرتضایی فرد با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات بانکی به مبلغ ۴ میلیون تومان با دوره بازپرداخت یکساله و نرخ کارمزد ۴ درصد به متقاضیان ارائه می شود. بازپرداخت این تسهیلات یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

وی اظهارکرد: بازنشستگان علاوه بر امکان استفاده از کمک هزینه سفر که تابع شرایط بهره مندی از سهمیه تورها است، می توانند از تسهیلات بانکی قرض الحسنه چهار میلیون تومانی (درصورت دارا بودن شرایط اخذ تسهیلات) نیز بهره مند شوند.

مرتضایی فرد ادامه داد: متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات می توانند از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir و از طریق لینک طرح های یاری (خدمات گردشگری و سفر) به سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف متصل شده و اقدام به ثبت نام در تورهای تعریف شده این شرکت کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی افزود: پس از انجام ثبت نام متقاضی در تورهای اعلامی از سوی شرکت پرشین گلف، در صورت تمایل به استفاده از تسهیلات اعتباری، ابتدا مبلغ ۴ میلیون تومان از کل هزینه تور کسر شده و مبلغ باقیمانده به صورت نقدی توسط متقاضی به شرکت پرداخت می شود.

لازم به یادآوری است که خدمات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری تنها از طریق سامانه تورهای مسافرتی شرکت پرشین گلف با نام “سامانه خاتم تور” به بازنشستگان تحت پوشش ارائه می شود. متقاضیان می توانند از طریق لینک khatamtour.com یا از طریق مراجعه به شرکت پرشین گلف یا تماس با آن شرکت با شماره تلفن ٨۶٨٢-٠٢١ از فرایند ارائه این خدمات و تورهای شرکت مطلع شوند.

مشتریانی که مایل به استفاده از وام 100 میلیون تومانی بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند. ضمانت اصلی برای این وام مسدودی سپرده یا ارائه ضامن رسمی است. در صورتی که سپرده وام گیرنده به عنوان ضمانت باشد، بانک آن را تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد کرد. سود این تسهیلات براساس مدت زمان پرداخت اقساط تعیین می‌شود، اما در کل حداکثر به 18 درصد می‌رسد. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 36 ماه است.

با توجه به حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 3 میلیون و 615 هزار و 240 تومان است. کل سود تسهیلات، 30 میلیون و 148 هزار و 624 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 130 میلیون و 206 هزار و 624 تومان خواهد بود.

بانک آینده یک بانک خصوصی است که فعالیت خود را در راستای خدمت رسانی به مردم آغاز کرد و اکنون نیز تمامی خدمات مجاز بانکداری شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. بانک آینده در قالب انواع طرح‌ها به متقاضیان وام پرداخت می‌کند.

این مجموعه علاوه بر ارائه طرح‌های تسهیلاتی، در زمینه پرداخت وام‌های تکلیفی نیز سابقه دارد. براساس آخرین اخبار، بانک آینده طی ده ماهه ایتدایی سال جاری به 13 هزار نفر تسهیلات ازدواج پرداخت کرده است. آخرین آمار و گزارش‌ها از پرداخت 14 هزار فقره وام قرض الحسنه فرزندآوری توسط این مجموعه حکایت می‌کند./کاما پرس

به‌گزارش همشهری، پیش از این هیأت عامل بانک مرکزی در روزهای پایانی ریاست علی صالح‌آبادی، نرخ سود اوراق گواهی سپرده یک‌ساله بانک‌ها را تا ۲۳درصد افزایش داده اما گفته می‌شود که این نرخ سود برای سپرده‌گذاران جذاب نبوده و انتظار می‌رفت که شورای پول و اعتبار نرخ سود سپرده‌های یک‌ساله را دست‌کم بین ۲۳تا ۲۵درصد افزایش دهد.

اما تصمیم جدید نشان از عقب‌نشینی ۲.۵درصدی نسبت به نرخ سود اوراق گواهی سپرده دارد. اتفاقی که می‌تواند بانک مرکزی را در کنترل نرخ تورم با چالش جدی مواجه سازد. چنان‌که حتی نرخ سود سپرده‌های ۳ساله هم کمتر از نرخ سودی بود که علی صالح‌آبادی در روزهای آخر ابلاغ کرد و محمدرضا فرزین چند روز پس از ورود به بانک مرکزی به آن پایان داد.

تکلیف سپرده‌های فعلی چه می‌شود؟
برای بسیاری از سپرده‌گذاران فعلی سؤال مهم این است که تکلیف پول‌شان چه می‌شود؟ پاسخ روشن است اگر بخواهند سود بیشتری بگیرند، باید حساب‌های فعلی را ببندند و بانک‌ها به دستور بانک مرکزی باید با اعمال نرخ شکست یعنی کم کردن یک درصدی سود، حساب‌های قبلی را بسته و حساب جدید با نرخ جدید باز کنند. البته ممکن است برخی بانک‌ها برای جلوگیری از مهاجرت پول به‌گونه‌ای بانک مرکزی را دور زده و نرخ شکست را اعمال نکنند با این حال گزینه بهتر این است که حساب‌ جدید باز شود. پس کسانی که می‌خواهند سود جدید بگیرند، ابتدا به شعبه بانک مراجعه و جزئیات را جویا شوند.

با تصمیم جدید نرخ سود تسهیلات مبادله‌ای با افزایش ۵درصدی از ۱۸درصد به ۲۳درصد و کف نرخ سود تسهیلات غیرمبادله‌ای یا مشارکتی به ۲۳درصد رسیده است. همچنین نرخ سود سپرده‌های کوتاه‌مدت نصف شد و از ۱۰درصد به ۵درصد کاهش یافت و نرخ سود سپرده‌های ۳ماهه بدون تغییر روی ۱۲درصد تثبیت شد و به جای آن سود سپرده‌های ۶ماهه با ۳درصد افزایش از ۱۴درصد به ۱۷درصد رسید.

نتیجه نهایی اینکه نرخ سود سپرده‌های یک‌ساله نزد بانک‌ها از ۱۶درصد با ۴.۵درصد رشد به ۲۰.۵درصد رسید. این گزارش می‌افزاید: نرخ سود سپرده‌های ۲ساله که تیرماه سال۱۳۹۹ به ۱۸درصد رسیده با تصمیم جدید به ۲۱.۵درصد و نرخ سود سپرده‌های دوساله هم به ۲۲.۵درصد تغییر کرد و بانک مرکزی امیدوار است که مردم را به سمت سرمایه‌گذاری بلندمدت نزد بانک‌ها هدایت کند.

بی‌تردید آن دسته از سپرده‌گذارانی که همچنان از ریسک کردن گریزان هستند، برنده افزایش نرخ سود سپرده‌ها هستند هرچند که نسبت به کسانی که اقدام به خرید اوراق گواهی سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله کرده باشند، ۲.۵درصد عقب مانده‌اند. البته اگر سیاست جدید پولی باعث کاهش تورم و فروکش کردن انتظارات تورمی شود، بازهم ارزش پس‌انداز سپرده‌گذاران بانکی کمتر کاهش می‌یابد.

بازندگان افزایش نرخ سود اما گیرندگان تسهیلات هستند چراکه باید از این به بعد وام با ۵درصد نرخ سود بالاتر بگیرند. بازندگان دیگر این افزایش نرخ سود اما بانک‌هایی هستند که تراز عملیاتی‌شان منفی است یعنی هزینه سود سپرده‌های آنها بیشتر از درآمدشان از محل تسهیلات باشد.

نحوه دریافت وام خرید کالای بانک آینده
همان‌طور که گفته شد در تمام مراحل دریافت وام خرید کالای بانک آینده و لندو، نیاز به هیچ‌گونه مراجعه حضوری نیست. برای دریافت این وام فقط کافی است ثبت‌نام خود را از طریق سایت لندو انجام دهید و بقیه مراحل را هم طبق آموزش‌های ارائه‌شده در این سایت، به‌صورت آنلاین طی کنید.

بعد از طی مراحل لازم و تأیید درخواست شما توسط لندو و بانک آینده، این وام به‌شکل شارژ کیف پول یا یک کد تخفیف صددرصدی در اختیارتان قرار می‌گیرد تا با آن خرید اقساطی خود را تکمیل کنید.

لازم به ذکر است که لندو در حال حاضر با بیش از هزار فروشگاه آنلاین همکاری می‌کند که این فروشگاه‌ها، کالاها و خدمات متنوعی از جمله لوازم دیجیتال، لوازم خانگی، بلیط سفر، بیمه و … را ارائه می‌دهند.

طریقه دریافت وام فوری

خب بگذارید براتون کامل توضیح بدیم که این فرایند به چه صورت اتفاق می افته!حتما قرار نیست که شما برای دریافت وام سپرده گذاری کنید همینطور خیلی ها هم هستند که سپرده گذاری دارند اما نیاز به دریافت وام ندارند.چنین اشخاصی به خاطر معدل مناسب حسابشون به سپردشون وام تعلق می گیره، اما از اونجایی که نیازی به دریافت وام ندارند و یا ضامنی برای ارائه به بانک جهت دریافت وام ندارند امتیاز وام شون از بین میره. این وسط خیلی ها هم هستند که هوشمندانه عمل می کنند و امتیاز وامشون رو بی دردسر می گذارند برای فروش. شما دقیقا باید این افراد رو پیدا کنید تا بتوانید به وام، سریع برسید.

کلمه ی فروش وام ممکنه براتون واژه ی عجیبی باشه اما در حال حاضر سریع ترین مسیرى هست که به وسیله ی اون شما می تونید به راحت ترین روش ممکن وام دریافت کنید.

روند کار به این شکل هست که به جای شما شخص دیگری در یکی از شعبات بانک ها سپرده گذاری کرده و معدل حساب مناسبی بدست آورده و شما ضامن های مورد نیاز برای دریافت وام رو تهیه می کنید تا اون شخص بتونه وامش رو دریافت کنه.

البته باید بدونید چون مبحث مالی هست حتما باید بین خودتون و شخص فروشنده ی وام، قرارداد محضری امضا کنید تا شخص فروشنده ی وام پس از دریافت وام و کسر مبلغ مورد نظر خودش از مبلغ کل وام،مابقی مبلغ رو طبق قرارداد به حساب شما واریز کنه.

شما به هنگام عقد قرارداد بین خودتون و فروشنده ی وام حتما چک و سفته بابت ضمانت حسن انجام کار از فروشنده وام دریافت کنید.

البته بانک رسالت امکانی با عنوان انتقال امتیاز وام برای مشترکین خودش فراهم کرده که در صورت موافقت مدیر شعبه ی مورد نظر امتیاز وام اشخاص به راحتی مابین شعبات بانک رسالت قابل جابجایی است و بدون دردسر یک وام از حساب یک شخص به حساب شخص دیگر انتقال پیدا می کنه.

اخباراقتصاد
پربازدیدوام فوری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی