زنان جذاب با این ۴ روش مردان را جذب می کنند

به گزارش ساناپرس؛ زنان جذاب با این ۴ روش مردان را جذب می کنند

وقتی صحبت از جذابیت می شود، همه دوست دارند راز آن را بفهمند. جذابیت از نظر زنان در ۲ چیز خلاصه می شود: در ذهن مرد بودن و ایجاد وسواس در ذهن او.

جذابیت خوب است، اما زمانی کارایی دارد که ذهن کسی که جذبش کردید هر دقیقه و هر ثانیه به شما فکر می کند.

۴ راه برای اینکه یک مرد را شیفته خودتان کنید و در ذهنش بمانید را برایتان آوردیم:

۱.مشتاق و جالب باشید

قدرت مکالمه خودتان را تقویت کنید. زنان جذاب می دانند که چگونه با دیگران مکالمه کنند. راز یک مکالمه خوب این است که شنونده خوبی باشید. یاد بگیرید گوش کنید. گوش دادن فعال به معنای واقعی کلمه زندگیتان را تغییر می دهد و مهارت های اجتماعیتان را بهبود می بخشد.

بنابراین، اگر می‌خواهید مردی که دوستش دارید مدام به شما فکر کند، ابتدا باید به او گوش دهید. درباره علایق، احساسات و خواسته هایش از او سؤال بپرسید.

علایق خود را قربانی نکنید و موضوعاتی را پیدا کنید که هر دوی شما به آن علاقه دارید.

۲. اعتماد او را جلب کنید

شما علاقه او را جلب کردید او به شما گوش می دهد، به شما پاسخ می دهد و به راحتی چیزهایی در مورد خودش به شما می گوید. او به شما اعتماد دارد و در کنار شما احساس راحتی می کند. اکنون می توانید به مرحله بعدی بروید.

ارسال پیامک یک راه عالی برای جلب اعتماد اوست. البته همیشه به یاد داشته باشید که خودتان باشید. اگر نمی توانید احساسات خودتان را ابراز کنید می توانید از شعر یا موسیقی عاشقانه کمک بگیرید و برایش بفرستید.

۳. از او پیروی کنید

هنگامی که پیامتان را ارسال کردید، منتظر بمانید تا عکس العمل نشان بدهد. آیا او سوالات بیشتری از شما می پرسد؟

به او بگویید و یا به او نشان دهید چقدر او را دوست دارید. از طرد شدن نترسید. اگر او شما را دوست داشته باشد قطعا آن را ابراز می کند. اگر هم شما را دوست نداشته باشد به شما می گوید و تکلیف رابطه تان زودتر مشخص می شود و شما راحت تر می توانید از او جدا شوید زیرا هنوز به او وابسته نشده اید.

4. ارزش خودتان را بالا ببرید

بعد از اینکه متوجه شدید او هم شما را دوست دارد، ارزش و استانداردهایتان را حفظ کنید. وقتی صحبت از قلب و ذهن می شود، خود را در بالاترین حدتان نگه دارید. هرگز حاضر نشوید برای رضایت او ، خط قرمزهایتان را زیرپا بگذارید.

در طول روز برای او پیام‌های عاشقانه بفرستید و این کار را به طور منظم انجام دهید . اما نه هر روز، حداقل یک روز در میان.

اخبارسبک زندگیمد و زیبایی
پربازدیدجذابیت
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی