برای استخراج بیت کوین به چه چیزهایی نیاز داریم؟

ممکن است که برای شما این سوال به وجود آمده باشد چجوری بیت کوین استخراج کنیم؟ چگونه با بیت کوین پولدار شویم. برای ما که زمان کافی برای تحلیل تکنیکال بیت کوین و یا تحلیل فاندامنتال بیت کوین نداریم. بهترین راه استخراج بیت کوین است. البته شما برای این موضوع باید به چند نکته توجه داشته باشد. اولین موضوع که شما باید توجه کنید، سختی شبکه بیت کوین است. که در این مورد در بخش های بعدی صحبت خواهیم کرد. اما برای استخراج بیت کوین به چه چیزهایی نیاز داریم؟

به نقل از سایت ارز دیجیتال VIP؛ شما برای استخراج بیت کوین به چه چیزهایی نیاز به یک منبع برق قوی، دستگاه استخراج بیت کوین « ماینر » خنک کننده، دیوار آگوستیک برای کنترل صدا، کیف پول سخت افزاری معتبر، حداقل دانش فنی در خصوص سختی شبکه و ماشین حساب ماینینگ خواهید داشت. ما در این بخش قرار است به صورت کلی راجب پارامترهای مختلف برای استخراج بیت کوین با شما صحبت کنیم. اما قبل از هر چیزی به این موضوع توجه داشته باشید که استخراج بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگری نیاز به مجوز دارد.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که اینترنت با کیفیت در استخراج بیت کوین بسیار مهم است. در گذشته برای استخراج ارز دیجیتال اندکی سخت میگرفتند، اما امروزه به دلیل ارز آوری مناسب آن سختگیری کمی وجود دارد. منتهی برای دریافت برق ممکن است که اندکی چالش داشته باشد. که با توجه به هزینه ارزان سوخت می توانید یک پلن درآمد مستقل برای خود داشته باشید. در صورتی که در مورد هر بخش سوال و یا چالش داشتید، با ما در بخش کامنت ها مطرح کنید. ما نیز در سریعترین زمان ممکن به شما پاسخ آن را خواهیم داد.

آیا استخراج بیت کوین با گوشی امکان پذیراست؟

اگر شما در سال های 2010 تا 2018 قصد استخراج بیت کوین با گوشی را داشتید، در این کار موفق می بودید. حتی با یک گوشی بسیار ساده می توانستید، چند ساتوشی به دست آورید. اما امروزه شما با لپ تاپ، گوشی و … به هیچ وجه نمی توانید به استخراج بیت کوین بپردازید. دلیل آن هم سختی شبکه بسیار بالای بیت کوین است. از طرفی این موضوع می تواند روی سخت افزار  مرکزی لپ تاپ شما و همچنین روی نرم افزار لپ تاپ شما تاثیر منفی بگذارد.

از طرفی امروز ماینر های خود بیت کوین زمانی که یک تا دو سال کار می کنند. افت کیفیت بسیار بالایی پیدا می کنند. به همین دلیل شما باید به صورت ویژه روی این موضوع تمرکز داشته باشید. برای خرید ماینر بیت کوین حتما سختی شبکه، میزان سرمایه گذاری و میزان برداشت خود را چک کنید.

قیمت دستگاه بیت کوین « ماینر بیت کوین » چقدر است؟

امروزه دستگاه های استخراج بیت کوین انواع بسیار زیادی دارند و از طرفی شرکت های بسیار زیادی نیز اقدام به تولید دستگاه اصول و غیر اصل کردند. از طرفی مهمترین ابزار شما برای استخراج بیت کوین ماینر است. قیمت ماینر در ایران از حدود 12 میلیون تومان شروع می شود و تا قیمت 270 میلیون تومان نیز یافت می شود. البته دقت داشته باشید که ماینر 3 الی 4 میلیون تومانی نیز وجود دارد. اما نکته بسیار مهم این است که استهلاک  و سر و صدایی بسیار زیادی دارد.

توجه داشته باشید که دستگاه شما تا چه میزان گرم می کند. این یکی از مهمترین موضوعاتی است که قبل از قیمت دستگاه بیت کوین باید به آن فکر کنید. زمانی که دستگاه شما شروع گرم کردن می کند. اولا کار خود را به خوبی انجام نمی دهد. چرا که گرمای بالا مانع از کنترل درست دستگاه می شود. دومین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید. این است که دستگاه شما ممکن است آسیب جدی ببیند.

استخراج بیت کوین رایگان آیا امکان پذیر است؟

زمانی که شما برای پاسخ به سوال « برای استخراج بیت کوین به چیزی هایی نیاز داریم؟» در این اینترنت جستجو می کنید. ممکن است که با یک موضوع جالب روبرو شوید. برخی شرکت ها به شما پیشنهاد استخراج بیت کوین رایگان می دهند. از طرفی تنها از شما دو چیز می خواهند یک آدرس و اطلاعات کیف پول شما برای اینکه دست بیت کوین شما را به کیف پول شما واریز کنند. دومین چیزی که از شما میخواهند این است که سیستم رایانه خود را به شبکه اصلی این سایت برای چند ساعتی وصل کنید.

این شرکت ها به نوعی می خواهند استخراج بیت کوین با کامپیوتر انجام دهید. اما سختی شبکه آن و همچنین فشاری که به دستگاه شما وارد می کنند. بسیار کمتر است. این موضوع برای شما چند نکته منفی دارد که در ادامه راجب آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. اولین نکته باید به آن توجه داشته باشید، این است که مصرف برق سیستم شما افزایش پیدا می کند. دومین نکته این است که اطلاعات شخصی شما ممکن است که در خطر قرار گیرد. و آخرین نکته این است که عمر دستگاه شما به صورت قابل توجه کاهش پیدا می کند.

سخن پایانی

ما در این مقاله به صورت اجمالی در مورد استخراج بیت کوین با شما صحبت کردیم. اما یک نکته بسیار مهم بهتر است که در نظر داشته باشید. یک بخش قابل توجه از سود شما در زمان فروش بیت کوین است. این که شما بدانید بیت کوین خود را به چه کسی و با چه قیمتی به فروش برسانید. برای این موضوع نیاز به یک قیمت لحظه‌ای و میانگین خواهید داشت. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌ کنیم که از تابلو قیمت زنده ارز های دیجیتال استفاده کنید.

استخراج بیت کوین در ایران به سبب انرژی ارزان کار بسیار راحتی است. اما شما باید به مسائل امنیتی آن توجه بسیار داشته باشید. معمولا کسانی که صاحب فارم استخراج بیت کوین هستند. این موضوع را جایی بیان نمی کنند. دلیل آن هم این است که برخی با    شیطنت‌ هایی خاص ممکن است که مانع از استخراج بیت کوین شوند. در کنار استخراج بیت کوین داشتن اندک مهارت تکنیکالی می تواند به شما کمک کند که بیت کوین خود را در زمان مناسبی نقد کنید. در نهایت درآمد بیت کوین دلاری است، اما باید به سختی و ریزه کاری های آن نیز توجه داشته باشید.

رپورتاژ ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد )

کسب و کار
ارز دیجیتالاستخراج بیت کوینبیت کوینرپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی