بهترین امداد خودرو

امداد خودرو عبارت است از تمامی خدمات و فعالیت‌هایی که در هنگام حادثه و نقص ماشین، در جهت رفع نقص ماشین به‌کار گرفته می‌شود. در این خصوص، سایت 118 ایران بهترین خودروهای امدادگر را به شما معرفی می‌کند. گسترش تعداد خودروهای مورداستفاده توسط مردم باعث شده که خیابان‌ها و جاده‌های داخل و خارج شهرها روزبه‌روز شلوغ‌تر شده و نیاز به خودروهای امدادگر نیز افزایش یابد.

بهترین امداد خودرو آن است که در هنگام بروز حادثه و نقص فنی ماشین در کمترین زمان ممکن خود را برساند. ممکن است شرایطی برای شما پیش بیاید که چه در شب و چه در روز، ماشینتان دچار مشکل و نقص فنی شود که در این صورت بهتر است هرچه زودتر با خودروهای امدادگر تماس برقرار کرده و از آن‌ها درخواست کمک کنید.

جهت آشنایی با بهترین امداد خودرو در شهر‌های مختلف و نحوه خدمات آن‌ها تا آخر با ما همراه باشید.

اعتماد به خودروهای امدادگر

نکته مهمی که در هنگام بروز نقص فنی برای ماشین باید در نظر داشت، این است که به هر شخص و ‌ماشینی که به منظور امدادرسانی شما نزدیک می‌شود، نباید اعتماد کرد. هیچ‌کدام از خودروهای امدادگر نمی‌توانند بدون تماس شما و اعلام موقعیت توسط خود شما در مکان حادثه حضور یابد.

اگر خودروی امدادگر به‌صورت قانونی کار خود را انجام دهد، می‌تواند برای شما لینک حرکت خود را ارسال کرده و شما هر لحظه مسیر آن را تشخیص دهید‌. دقت داشته باشید که تمامی امدادگران باید از لباس‌های فرم استفاده کرده و هرکدام از آن‌ها دارای کدهای اختصاصی هستند.

بهترین امداد خودرو آن است که در پایان کار و بعد از حل‌شدن نقص فنی ماشین به‌صورت کاملاً قانونی، فاکتور هزینه را تحویل شما بدهد و از دریافت هرگونه هزینه اضافی پرهیز کند. از طریق سایت 118 ایران می‌توانید به‌صورت آنلاین درخواست فوری خودرو امدادگر کنید. همچنین با جستجو در صفحات آن، می‌توانید ویژگی‌های مربوط به بهترین خودرو های امدادگر را مشاهده کرده و در صورت لزوم درخواست کنید.

چگونگی دریافت دستمزد توسط امدادگران

بعضی از افراد در مورد دریافت دستمزدهای زیاد توسط امدادگران شکایت دارند. به نظر آنان میزان مبلغ دریافت‌شده خیلی بیشتر از هزینه واقعی است. در ادامه تعداد محدودی از موارد چگونگی دریافت دستمزد توسط امدادگران را شرح می‌دهیم.

  • اگر امدادگر کارت اشتراک و کد تخصصی داشته باشد، باید دریافت کوپن متناسب با نوع امداد را در دستور کار قرار دهد.
  • اگر امدادگر کارت اشتراک یا کد تخصصی نداشته باشد، باید دستمزد خود را طبق تعرفه‌های ابلاغی و موجود در قوانین دریافت کند.
  • امدادگر موظف است که در هنگام دریافت هزینه امداد، فاکتور آن را به راننده ماشین تحویل دهد.
  • راننده ماشین باید نوعی رضایت‌نامه کتبی را امضا کرده و بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهند.

از طریق سایت 118 ایران  می‌توانید قوانین مربوط به نحوه پرداخت هزینه به خودروهای امدادگر را مطالعه کرده و با آگاهی کامل اقدام به درخواست خودرو امدادگر کنید. با118  ایران می‌توانید با بهترین امداد خودرو تهران آشنا شوید.

حمل خودرو با کفی ها

یکی از نکته‌های بسیار مهمی که خودرو های امدادگر باید رعایت کنند، استفاده از کفی‌های خودروبر است. زمانی‌که خودروی شما به‌طور کامل متوقف شده و قادر به حرکت مجدد نیست، حتماً باید آن‌ را توسط کفی‌های خودرو بر به سمت تعمیرگاه روانه کرد.

کفی‌های خودروبر ایمنی بسیار زیادی داشته و به دلیل شیب‌دار بودن آن، میزان خسارت وارد شده به‌وسیله نقلیه شما به پایین‌ترین درجه می‌رسد. استفاده از کفی‌های خودروبر، مزایای بسیار زیادی دارد؛ پس در این‌گونه مواقع حتماً از آن‌ها استفاده کنید. همچنین می‌توان کفی‌های خودروبر را در جابه‌جایی ماشین‌های قدیمی و همچنین جابه‌جایی خودروهای صفر و بدون پلاک به مقصد مورد استفاده قرار داد.

سایت 118 ایران در این زمینه به بررسی مجهزترین خودروهای امدادگر پرداخته و بهترین امداد خودرو رشت را تشریح می‌کند از طریق آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن درخواست خود را ثبت کنید.

اقدامات اشتباه رانندگان در هنگام نقص فنی خودرو

بعضی از رانندگان هستند که در هنگام بروز نقص فنی برای خودرو، شخصاً اقدام به دست‌کاری ماشین می‌کنند. اگر به‌طور کامل از تعمیرات ماشین خود سر در نمی‌آورید، بهتر است که آن را دست‌کاری نکنید؛ زیرا در این صورت ممکن است میزان خسارت وارد به ماشین را چندین برابر کنید. در این زمان می‌توانید با ورود به سایت 118 ایران درخواست فوری خود را در جهت نیاز به خودروی امدادگر ثبت کنید.

در زمان بروز نقص فنی برای خودرو، بهتر است که خونسردی خود را حفظ کرده و به‌صورت کاملاً محتاطانه رفتار کنید. اگر خودرو قابل جابه‌جایی است و هیچ خطری را مشاهده نمی‌کنید، آن را به مسیر خارج از جاده هدایت کرده تا از وقوع حادثه‌های ناگوار و تصادف های زنجیره‌ای جلوگیری کنید.

فقط در مواردی که کاملاً مطمئن هستید و می‌دانید مشکل ماشین از کجاست، اقدام به استارت‌زدن و روشن‌کردن ماشین کنید؛ در غیر این‌صورت ممکن است هر دفعه که استارت می‌زنید، مشکل به وجود آمده سخت‌تر شده و میزان خسارت وارده نیز چندین برابر شود.

سایت 118 ایران متناسب با منطقه‌ای که خودرو شما در آن متوقف شده است، نزدیک‌ترین امداد خودرو را معرفی کرده و درخواست شما را به آن مرکز ارسال می‌کند. همچنین از طریق آن می‌توانید با بهترین امداد خودرو کرج آشنا شوید.

چرا در زمان نقص فنی خودرو با   118ایران ارتباط برقرار کنید؟

سایت 118 ایران در انجام کارهای مربوط به خودروهای امدادگر و همچنین درخواست آن‌ها بسیار منظم و سریع بوده و سعی می‌کند در کمترین زمان ممکن درخواست راننده را به مرکزهای امدادگری ارسال کند. سایت 118 ایران در این زمینه دارای سابقه‌ای چندین‌ساله بوده و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

رپورتاژ ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد )

کسب و کار
بهترین امداد خودرو در تهرانبهترین امداد خودرو در رشتبهترین امداد خودرو در کرجرپوتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی