آغاز صدور احکام تا چند روز آینده طبق سامانه رتبه بندی معلمان + توضیحاتی درباره بررسی نهایی رتبه اصلی بعد از صدور احکام

به گزارش ساناپرس؛ آغاز صدور احکام تا چند روز آینده طبق سامانه رتبه بندی معلمان + توضیحاتی درباره بررسی نهایی رتبه اصلی بعد از صدور احکام

بر اساس آخرین اخبار رتبه بندی معلمان به محض اعلام وزارت آموزش و پرورش ، در سامانه نتیجه رتبه بندی همکاران اعلام خواهد شد.

این دسته از فرهنگیان به محض اینکه کلیک کنند دو حالت اتفاق میافتد، یا اینکه فرد جز ۳۰۰هزار ، بعنی مشمولین شاغل ۱و۲ و بازنشسته ۱و۲و ۳ هست و نتیجه رتبه‌بندی را در سامانه می‌بیند یا فرد در این دسته قرار نگرفته و رتبه ایشان توسط هیئت ممیزه مشخص نشده است.

-در صورتی که مشخص شده باشد کارنامه ابتدایی را میتوان مشاهده کرد و وضعیت رتبه مشخص خواهد بود.
با مشاهده کارنامه، دو گزینه در اختیار همکار است
1-همکار رتبه خود را پذیرفته و گزینه تایید را انتخاب خواهد کرد و ثبت نهایی و ارسال را می‌زند
ثبت نهایی و ارسال در گزینه اول به معنی این است که همکار رتبه ای که برای او تعیین شده را مورد تایید کرده و پذیرفته است و در پروسه صدور حکم قطعی قرار خواهد گرفت.

2- گزینه دوم گزینه ای برای اعتراض به رتبه اعلام شده است، همکاری که به هر دلیلی نسبت به رتبه اعلام شده اعتراض دارد ، گزینه دوم( گزینه اعتراض به رتبه اعلام شده ) را انتخاب خواهد کرد، پس از کلیک روی گزینه دوم ، ۴گزینه برای همکار فعال خواهد شد و همکار انتخاب خواهد کرد که به کدامیک از شایستگی های چهارگانه اعتراض دارد

(امکان انتخاب از یک شایستگی تا ۴شایستگی وجود دارد ) و سپس توضیحات مربوطه در مورد دلایل اعتراض خود را درج می کند
3-پس از آن، رتبه ی فرد مجدد در کارتابل اعتراض قرار خواهد گرفت و نتیجه اعتراض توسط هیئتی که توسط آیین نامه مشخص شده است ، بررسی میشود.

4- نکته مهم >قرار است احکام رتبه بندی طبق مدارک سامانه ی همکاران زده بشه و بعد طبق نوبت طی یک سال مدارک بررسی بشود. که این پروسه ای زمانبر خواهد بود

5-،چون قرار است کلیه ی مدارک و مستندات همکار ان به طور دقیق بررسی شود حالا بر حسب نیاز شاید همکاران به نوبت دعوت بشوند و مدارک همکاران توسط ارزیان وزارتی مجددا بررسی انجام شود.

6-اگر مشخص بشود که مدیران مدارس بدون داشتن مستندات و مدارک همکاران ؛برای همکاری تاییدیه غیر قانونی صادر کرده اند .مدارک همکاران باطل خواهد شد و ازامتیاز همکار متخلف کم خواهد شد و مخصوصا رتبه همکار کم خواهد شد. و درضمن از امتیاز کلی مدیر کم و روی رتبه ی مدیری که تاییدیه غیر قانونی صادر کرده کم خواهد شد و مدیر انی که تایید یه غیر قانونی را تایید کردند باید پاسخگو باشند.و احتمال دارد مدیران بیشترین ضرر را در این میان ببینند.

7-نکته پایانی همه ی همکاران مدارک خود را آماده کنند.تا در زمان دعوت بررسی مدارک به مشکل برخورد نکنند.

اخبارجامعه
پربازدیدرتبه بندی معلمان
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی