سریال آکتور یا سریال سرگیجه؟ کدام موفق ترند؟

سریال اکتور

سال 1401 به قدری سریال های متنوع و جذابی وارد شبکه نمایش خانگی شد که انتخاب برای این که کدام سریال را تماشا کنیم واقعا سخت بود. به طوری که گاه سه یا چهار سریال در لیست پخش هر شخصی بود و برای هر ژانر و سلیقه ای یک سریال پیدا می شد. بدین شکل رقابت مابین سریال ها هم افزایش پیدا کرد و برای مثال در حال حاضر رقابت تنگاتنگی بین سریال های آکتور و سرگیجه شکل گرفته است.

هر دوی این آثار در حال حاضر در حال پخش هستند اما به نظر شما کدوم یک موفق تر بوده اند؟

 

آکتور سریالی فانتزی با موضوعی خاص و جدید

سریال آکتور با حضور بازیگرهای پرطرفداری مثل نوید محمدزاده و احمد مهران فر مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده است. داستان اون درباره دو بازیگر پراستعداد تئاتر هست که به خاطر بی پولی و جمع کردن اجاره محلی که در آن زندگی می کنند مجبور می شوند در پروژه های عجیبی بازی کنند. در یکی از همین برنامه های وارد چالش و بازی جدیدی می شوند. با شرکتی مرموز آشنا می شوند که نقش هایی واقعی به آن ها می دهند و باید سر از کار تعدادی از افراد مشخص در بیاورند…

نیما جاویدی را پیش از آکتور با فیلم موفق سرخ پوست می شناسیم که در آن اثر هم همکاری خوبی با نوید محمدزاده داشت و توانمندی های خود را در کارگردانی اثبات کرد. او برای سرخ پوست نامزد 8 جایزه در جشنواره فجر شد و برنده جایزه ویژه هیئت داوران شد.

سریال اکتور

همچنین نوید محمد زاده پیش از این مجموعه در سریال غورباقه به کارگردانی هومن سیدی بازی کرده و غورباقه اولین تجربه او در سینمای خانگی بود. محمدزاده هیچوقت نقش تکراری بازی نمی کند و همواره در حال تجربه فیلم ها و سریال های متفاوت و جدید است که خود دلیل مهمی برای تماشای آثار اوست.

صحنه های سریال خاص و تا حدودی فانتزی هستند و اگر دوست دارید یک سریال سرگرم کننده ببینید آکتور را به شما پیشنهاد می کنم. در کل خوش ساخت و موفق هست.

سریال آکتور در 25 قسمت تهیه شده و محصول سال 1400 است. پخش آن از بهمن ماه 1401 شروع شد و می توانید این سریال را هر پنجشنبه از ساعت هشت صبح دانلود و تماشا کنید.

 

سرگیجه با حامد بهداد

سرگیجه ساخته بهرنگ توفیقی است که متخصص ساخت سریال های پرطرفدار برای تلویزیون بود، ولی حالا اولین تجربه خود در شبکه نمایش خانگی را می گذراند. در این مجموعه حامد بهداد، هادی حجازی‌فر، پیام دهکردی، مهراه‌شریفی‌نیا، هومن سیدی و تعدادی بازیگر خوب دیگر به ایفای نقش می پردازند.

داستان سرگیجه در مورد شخصی به نام پیمان است که متوجه قرارهای همسرش با دوست صمیمی‌اش کامران می شود اما پس از درگیری با کامران او ناپدید می شود. این دو که یک شرکت مشترک هم با هم داشته اند دچار چالش های مالی و حقوقی زیادی می شوند و حال مشخص نیست کامران کشته شده و یا به خاطر مشکلات فرار کرده است.

در سریال سرگیجه هومن سیدی، نقش یک پلیس حرفه‌ای در مبارزه با جرایم اقتصادی را دارد. اگر از سریال های رازآلود خوشتون میاد پس این اثر مناسب شماست و چون خانوادگی هم هست کاملا می توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

زمان پخش سریال سرگیجه هر دوشنبه ساعت 20 می باشد.

نکته جالب این که مهراوه شریفی نیا در هر دو سریال یعنی آکتور و سرگیجه هنرنمایی می کند و تجربه خود در بازی در سریال های شبکه نمایش خانگی را به پنج عدد رسانده است.

حامد بهداد بازی در نقش پیمان را بر عهده دارد و شخصیت فردی که تعادل روحی و روانی ندارد را به خوبی بازی کرده است. داستان از دید او تعریف می شود و البته هر لحظه همه اتفاقات در حال تغییر هستند و همین به جذابیت سریال افزوده است.

هادی حجازی فر این بار هم شخصیتی مرموز و ساکتی را ایفا می کند و طراحی گریم و لباس متفاوتی را برای  او انتخاب کرده اند. به قدری مرموز هست که بیننده مدام انتظار دارد بیشتر در مورد او بداند و نقش او را در ماجرا حدس بزند.

دو شخصیت دیگری که بار معمایی سریال را بر دوش می کشند رعنا آزادی ور و شبنم مقدمی هستند. هر دو نقش تاثیرگذاری دارند و گذشته ای که از سرگذرانده اند بر حال و احوال و اتفاقات داستان سایه انداخته است. چه در رفت‌وآمد های خانوادگی و چه در اتباطات کاری. هیچ کدوم از شخصیت ها به دیگری اعتماد ندارند و شک به یکدیگر همان چیزی که در ذهن همه شان رخنه کرده است.

فضای سریال دقیقا متناسب با حال و هوای موضوع قصه است و به شکلی طراحی و اجرا شده که همه چیز را باورپذیرتر می کند و راحت تر می توان با داستان ارتباط گرفت. از طراحی صحنه و نورپردازی تا فیلمبرداری همه گی حرفه‌ای و تاثیرگذار هستند و نباید از حضورشان در فضا غافل شد.

شروع سریال کاملا غافل گیر کننده و منحصر به فرد بوده و از همان اول فرم روایی و پیچیدگی داستان را نشان می دهد. از نظر مخاطبان هم نمره قابل قبولی دریافت کرده است و توانسته بینندگانی که از سریال های تکراری و یکنواخت خسته شده اند را به خود جلب کند.

البته که هنوز تعداد زیادی از بازیگران وارد فضای داستانی خود نشده اند و باید منتظر هنرمندان مطرحی در ادامه قصه باشیم که خود به جذابیت کار اضافه می کند.

باید منتظر بود و دید که در ادامه این دو سریال چه چیزی در انتظار تماشاگران سریال سرگیجه و آکتور خواهد بود.

رپورتاژ ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد )

کسب و کار
اخبار سینمابازیگررپورتاژسریالشبکه نمایش خانگیفیلمنوید محمدزاده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی