زنان با این‌گونه مردان رابطه عاطفی شوند

به گزارش ساناپرس، روزیاتو: رابطه با مردی که با استانداردهای معمول جذاب محسوب نمی شود مزایای خود را دارد. پیدا کردن کسی که شما را به خاطر آنچه هستید، چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ شخصیتی دوست داشته باشد، مهم است. در اینجا چند دلیل موفقیت و شادکامی در رابطه با مردانی که کم تر جذاب هستند را مرور می کنیم.

۱. نزدیک شدن به آنها راحت تر است.

زنان با این‌گونه مردان رابطه عاطفی شوند

زیبایی قدرت است، اما می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. مردها با دیدن یک دختر زیبا دچار حالتی شبیه انجماد مغزی می شوند و عقب نشینی می کنند. در همین حال، زنان در مورد نحوه نزدیک شدن به یک مرد خوش تیپ برنامه ریزی می کنند و همه تلاش آنها این است که پای زن دیگری در میان نباشد. ناگفته نماند که زیبایی یک مرد به ناراحتی کلی یک زن در این شرایط می افزاید. با این حال، افرادی با جذابیت ظاهری متوسط، در چنین شرایطی برای یک زن آرامش بخش ترند.

۲. با شما بهتر رفتار می کنند.

زنان با این‌گونه مردان رابطه عاطفی شوند

مردان کمتر جذاب ظاهر خود را با عشق و قدردانی تکمیل می کنند. آنها لبخند را بر لبان زنان می نشانند و وقتی همسرشان در شرایط سختی باشد، کنار آنها می مانند.

۳. احساس فشار نمی کنید.

زنان با این‌گونه مردان رابطه عاطفی شوند

یک مطالعه نشان داد که زنانی که شوهرانی جذاب داشتند بیشتر در معرض اختلالات خوردن و اعتماد به نفس ناکافی بودند. اکثر آنها احساس گناه شدید بعد از غذا خوردن یا ترس از افزایش وزن داشتند. به طور خلاصه، این زنان نمی خواستند از انتظارات شوهران خوش تیپ کم تر باشند.

۴. شوهران کمتر جذاب کارهای خانه را انجام می دهند.

زنان با این‌گونه مردان رابطه عاطفی شوند

مردانی که جذابیتی متوسط دارند، بیشتر اوقات رفتارهای محبت آمیز بیشتری نشان می دهند، به همسرانشان توجه می کنند و کارهای اضافی خانه را انجام می دهند.

۵. برای رابطه ارزش قائل هستند.

زنان با این‌گونه مردان رابطه عاطفی شوند

افراد جذاب گزینه های بیشتری برای انتخاب دارند. به گفته یک روانشناس، مردانی که ظاهری کم تر جذاب دارند، اغلب فرصتی برای رابطه های متعدد ندارند. به همین دلیل، تنها گزینه مناسب آنها، یک شریک زندگی طولانی مدت است و تمام وقت و انرژی خود را در رابطه با یک نفر سرمایه گذاری می کنند.

اخبارسبک زندگیویژه متاهلین‌(بهداشت و خانواده)
پربازدیدرابطه
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی