دعوای شدید نوید محمدزاده و هستی مهدوی‌فر در یک مکان عمومی

این مطلب به طور خاص درباره یک سکانس ویژه از قسمت چهارم سریال «آکتور» است که بازی‌های آن به شدت مورد توجه قرار گرفته.

 آکتور اولین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است. جاویدی پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است؛ «ملبورن» و «سرخ‌پوست». حالا سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از سرخ‌پوست این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

دعوای شدید نوید محمدزاده و هستی مهدوی‌فر در یک مکان عمومی

داستان سریال درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود. این چند جوان در هیاهوی جامعه و مشکلات مختلفی که با آن درگیر هستند، ناچارند درگیر اتفاقاتی شوند.

نوید محمدزاده به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی این سریال بعد از بازی در سریال قورباغه دومین تجربه بازی در سریال را پشت سر می‌گذارد. احمد مهرانفر هم ، زوج او در این مجموعه است.  نخستین فیلم جاویدی با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد. دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی-تاریخی سینمای ایران است؛ سرخ‌پوست یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه ۹۰ است. مجید مطلبی که سابقه همکاری مشترک با جاویدی را در تهیه و تولید فیلم موفق سرخ‌پوست داشته است، این‌بار هم در مقام تهیه‌کننده سریال آکتور را تهیه‌ کرده است.

دعوای شدید نوید محمدزاده و هستی مهدوی‌فر در یک مکان عمومی

جاویدی در سریال آکتور به سراغ یک روایت تقطیع شده رفته است و قرار است در هر قسمت غافلگیری‌های متفاوتی برای مخاطب داشته باشد که می‌توان با رمزگشایی از معماهای هر قسمت هیجان را به هفته‌های بعد موکول کرد.

از قسمت اول این سریال هم به فراخور داستان، دو شخصیت علی و مرتضی را به عنوان بازیگر با گریم‌های متفاوت در موقعیت‌هایی عجیب دیده‌ایم. این‌ بار با اضافه شدن هستی مهدوی‌‌فر در نقش بازیگری به اسم آلما، آن‌ها را با گریم‌هایی جدید در موقعیت بازی سه نفره‌شان به عنوان معتاد و ساقی در مطب دکتر می‌بینیم که نوید محمدزاده و هستی مهدوی‌‌فر با قرار گرفتن در موقعیت دو معتاد به شیشه، بازی متفاوتی از خودشان به نمایش می‌گذارند. در ادامه این سکانس را ببینید

علی و آلما وسط مطب پزشک، نقش دو معتاد به شیشه را ایفا می‌کنند تا توجه منشی دکتر را به بحثی درباره فروش نصف قیمت شیشه جلب کنند. علی با لباس‌هایی گشاد و چشم‌ هایی رنگی به محض اینکه وارد مطب می‌شود خودش را به عنوان یک معتاد لو می‌دهد. او بلند بلند حرف می‌زند و یک جمله را مدام تکرار می‌کند. گاهی اوقات وسط حرف حواسش می‌رود جای دیگر و گه‌گاه مکث‌هایی طولانی دارد. مدام آب می‌خورد و پلک‌هایش را بهم می‌زند. موقعیت مطب پزشک اصلا برایش اهمیتی ندارد و به هیچ‌چیز جز هدفش فکر نمی‌کند.

در کنار او آلما است که با گریم یک دختر معتاد وارد مطب می‌شود. صورتش به زردی می‌زند و پای چشم‌هایش گود افتاده است. او جملات را کش‌دار ادا می‌کند و مدام آب می‌خورد و برای بد و بیراه گفتن قید و بندی ندارد. به همین دلیل هم دیالوگ میان او با علی بسیار جذاب از آب درمی‌آید.

دعوای شدید نوید محمدزاده و هستی مهدوی‌فر در یک مکان عمومی

نوید محمدزاده را پیش از این در «ابدو یک روز» با نقش معتاد دیده بودیم اما این بار وضعیت کاملا فرق می‌کند. از همان ابتدا می‌دانیم معتاد نیست و بازیگری است که پول گرفته تا دست یک دختر را رو کند و حالا هم به فراخور کارش در نقش معتاد شیشه‌ای فرو رفته است. با این حال این نقش را بسیار باورپذیر از آب درآورده است.

این سریال در قسمت‌های ابتدایی مخاطبان خاص خودش را داشت. حالا به نظر می‌رسد رفته‌رفته با بالا رفتن جذابیت داستان، مخاطبان بیشتری را با خودش همراه می‌کند.

نظر کاربران چیست؟ 

رضا: اصلا نوید محمدزاده بد اما آکتور رو ببینید…

آرتان: هستی مهدوی‌فر یجوری نقش معتادو بازی کرد که نوید باید یاد بگیره ازش

نگین: آکتور فقط با نوید محمدزاده ست که آکتوره

مسیح: هستی مهدوی‌فر تو آکتور حتی جلوتر از نوید محمدزاده بازی می‌کنه؛ حتما ببینید

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدنوید محمدزاده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی