ادامه واکنش ها به تهدید کردن ایران به جنگ از سوی اسرائیل

عباس گلرو نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ، گفت:‌ تهدید جمهوری اسلامی ایران به حمله از سوی صهیونیست‌ها یک فکاهی و یک جوک بیشتر نیست و آنها خود به خوبی این مسئله را می‌دانند.

وی افزود: امروز مقاومت در همه منطقه نفوذ کرد و صهیونیست‌ها  وقتی می‌خواهند حتی به مقاومت لبنان نیز حمله‌ای داشته باشند، با کلی محاسبات این کار را می‌کنند، ولی باز هم سخت‌ترین و محکمترین پاسخ‌ها را دریافت می‌کنند. 

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیست‌ها باید بدانند که تهدید آنها علیه جمهوری اسلامی ایران همانطور که تاکنون بی‌فایده بوده از این پس هم بی‌نتیجه و بی‌فایده خواهد بود. 

ادامه واکنش ها به تهدید کردن ایران به جنگ از سوی اسرائیل

وی گفت:‌ این قبیل تهدیدات از سوی آنها علیه جمهوری اسلامی ایران و کشیدن پای شورای امنیت به این مسئله و امثال این اقدامات کارهایی نیست که جمهوری اسلامی ایران را بخواهد از ادامه مسیرش باز دارد.

وی افزود: در طول این چهل و دو سال پس از پیروزی انقلاب، جمهوری اسلامی هیچ‌گاه با هیچ تهدید از مسیری که در پیش گرفته عقب ننشسته و تغییر مسیر نداده است و  حتی جنگ هشت ساله علیه ایران نیز نتوانست در این مسیر تغییری ایجاد کند چه رسد به تهدید و فشار و امثال آن. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان گفت: امروز مقاومت معادلات منطقه را تغییر داده و آمریکا چاره‌ای جز خارج از منطقه ندارد و همانطور که می‌بینید نیروهایش را از افغانستان خارج کرده و در عراق هم مجلس این کشور مصوبه گذرانده و دولت عراق هم تأکید کرده که آمریکا باید نیروهایش را از این کشور خارج کند. 

گلرو در پایان گفت: دیگر چیزی از این رژیم باقی نمانده و مقامات آن تنها حرف می‌زنند و فضاسازی می‌کنند.

27219

سیاسی
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی