شروین حاجی‌پور و احسان علیخانی را به جان هم انداختند / ویدیو

به گزارش ساناپرس، شروین حاجی‌پور، خواننده‌ای که قبل و بعد از جایزه گرمی، با تک آهنگِ «برای» مشهور شده بود، این بار مدعیان جدیدی برای علت مشهور شدنش پیدا کرده است. برخی می‌گویند شروین حاجی‌پور که برای اولین بار در عصر جدید شناخته شده ، موجبِ دیده شدن یا اصطلاحا تبلیغ عصر جدید شده

برترین‌ها: شروین حاجی‌پور، خواننده‌ای که قبل و بعد از جایزه گرمی، با تک آهنگِ «برای» مشهور شده بود، این بار مدعیان جدیدی برای علت مشهور شدنش پیدا کرده است. برخی می‌گویند شروین حاجی‌پور که برای اولین بار در عصر جدید شناخته شده ، موجبِ دیده شدن یا اصطلاحا تبلیغ عصر جدید شده. در اینجا یادداشتی از بهمن بابازاده(خبرنگار حوزه موسیقی) را گذاشتیم که البته ادعاهایی دارد که نمی‌شود بر صحت آن تاکید داشت و درباره حذف شروین توسط بشیر حسینی هم برخی می‌گویند یک اشتباه مرتکب شده و شروین در رای مردمی حذف شده. این که بابازاده نوشته که آنتن نوروز دست علیخانی خواهد بود هم قابل تایید نیست، چون مثلا کسانی مثل مهران رجبی ظاهرا در اولویت قرار دارند و اصلا با احتساب این ماجرای ممنوع‌الخروجیِ علیخانی، مشخص نیست رویه صداوسیما در قبال او چگونه خواهد بود؟ هر چند که به بسیاری از تولیدات علیخانی و شکل اجرای او می‌شود ایراداتی گرفت، مثل مساله غامض «ماه عسل» اما خب آن چه در ادامه متن می‌خوانید و بابازاده نوشته هم منصفانه و وزین نشان نمی‌دهد. رشته توئیت بابازاده را در ادامه آورده‌ایم:

بهمن بابازاده(خبرنگار موسیقی) در بخشی از یادداشتش در واکنش به تبلیغات این روزهای مربوط به «عصر جدید» و شروین حاجی‌پور نوشته: «دو روز پس از دریافت جایزه «گِرَمی» همه صفحات تبلیغاتی اینستاگرام به شکلی کاملا یکدست شروع به نشر ویدئویی کردند که احسان علیخانی در «عصر جدید» در حال تعریف و تمجید از اجرای «شروین حاجی‌پور» است. رویه‌ای که تا همین شب گذشته هم ادامه داشته است…

با یک حساب سرانگشتی از تعداد صفحاتی که این ویدئوی تبلیغاتی را منتشر کرده‌‌اند، مشخص است که میلیون‌ها تومان برای این رپورتاژ هزینه شده است. اما چه اتفاقی افتاده که پس از این همه مدت، احسان علیخانی به فکر محصول معرفی شده‌ی خود در عصر جدید افتاده؟

شروین حاجی‌پور و احسان علیخانی را به جان هم انداختند

آنهایی که از نزدیک آشنایی و معاشرت‌هایی را با شروین حاجی‌پور دارند، حتما روایت او از موضوع حذف‌اش از «عصر جدید» را شنیده‌اند. ماجرای اصرارِ مدیران وقت تلویزیون برای حذفِ او(این ادعای بهمن بابازاده را البته هیچ منبع موثقی تایید نکرده است) و مخالفت‌ها و نقدهایی که روی آنتن زنده از زبان «بشیر حسینی» علیه شروین مطرح شد. این وسط احسان علیخانی وظیفه تلطیف فضا را داشت و آن مدح و ستایشی که درباره شروین کرد و از او به عنوان هنرمندی یاد کرد که لایق صحنه‌های جهانی ست.

شروین پس از حذف از عصرجدید هیچ واکنشی نشان نداد و این موضوع و دلخوری، به مرور در گذر زمان کمرنگ شد تا «گرمی» از راه رسید… شروین چهره جهانی موسیقی ایران در مهم‌ترین جایزه جهانی شد تا سر و کله آن ویدئوی تبلیغاتی عصر جدید در صفحات اینستاگرامی پیدا شود. این ویدئوهای تبلیغاتی زمانی منتشر شدند که شروین تماس‌های عوامل عصر جدید برای «دیداری تازه کردن با احسان علیخانی» را بی پاسخ گذاشت(باز هم ادعایی دیگر که نمی‌شود تاییدش کرد). حالا تیم رسانه‌ای برنامه با ساختن آن ویدیوی تبلیغاتی، قرار است از دانش مجری برنامه در آینده‌نگری و پیش‌بینی آینده پرده برداری کنند و سهمِ خود را از این موفقیت جهانی به دست بیاورند..»

اخباربازیگران و هنرمندانچند رسانه ای
پربازدیدشروین حاجی پور
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی