کاهش وزن فوری با این خوردنی عجیب !

به گزارش ساناپرس، کاهش وزن فوری با این خورنی عجیب !

ماهی مرکب با داشتن ۶۵ میلی‌گرم کولین در یک وعده ۱۰۰ گرمی، بعد از تخم مرغ یکی از مهم‌ترین منابع تامین‌کننده کولین است. کولین یک ماده مغذی حیاتی است که نقش مهمی در سلامت مغز ایفا می‌کند، باعث بهبود عملکرد کبد می‌شود و در جلوگیری از بروز ناهنجاری‌های ستون فقرات در جنین در حال رشد هم موثر است. مصرف تخم مرغ می‌تواند در تامین نیاز بدن به کولین موثر باشد اما با خطر بالا رفتن کلسترول همراه است. ماهی مرکب به عنوان منبع غنی کولین جایگزین مناسبی برای تخم مرغ است و گنجاندن آن در رژیم غذایی هفتگی یا حداقل مصرف گه‌گاه آن، ساده‌ترین کاری است که می‌توانید برای تامین کولین، این ماده حیاتی انجام دهید.

⭐️ ایمنی بالا با سلنیوم

یک وعده ۱۰۰ گرمی از ماهی مرکب می‌تواند به تنهایی ۶۴ درصد از نیاز روزانه بدن به سلنیوم را تامین کند. سلنیوم یک ماده معدنی است که خواص آنتی‌اکسیدانی مهمی دارد و برای سلامت بدن ضروری و حیاتی است. سلنیوم در بدن انسان، سلنوپروتئین‌های مختلفی را فعال می‌کند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. حفظ سلامت بدن، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و پیشگیری از سرطان از دیگر مزایای وجود سلنیوم در بدن است.

⭐️ شادی با دوپامین

شاید باورش کمی برایتان سخت باشد، اما مصرف ماهی مرکب می‌تواند باعث شادی و نشاط شما شود. جوهر ماهی مرکب منبع دوپامین است. ماده‌ای شیمیایی که مسئول ایجاد شادی، بهبود تمرکز و تقویت حافظه در مغز شماست. دوپامین سلامت روان شما را تضمین می‌کند و باعث هوشیاری شما می‌شود. اگر می‌خواهید برای انجام کارها انرژی بیشتری داشته باشید و شاد و فعال زندگی کنید خوردن ماهی مرکب را به یک عادت غذایی تبدیل کنید.

لبخند بزنید و باور کنید حتی یک ماهی عجیب هم قادر است به شما شادی ببخشد.

⭐️ درمان کم‌خونی

خون مهم‌ترین مایع در بدن ماست. مایعی که جریان منظم آن، حیات و زنده‌ بودن ما را تضمین می‌کند. میزان مس موجود در گوشت ماهی مرکب، این جریان منظم را ممکن می‌کند. یک وعده ۱۰۰ گرمی ماهی مرکب با تامین ۹۰ درصد از نیاز روزانه بدن به مس، همان ماده‌ غذایی مناسبی است که خون برای عملکرد صحیح و بدن برای سلامت کلی سلول‌های عصبی و سیستم ایمنی خود به آن نیاز دارد.
مس، این ماده معدنی کمیاب، حتی قادر است بدن را به تولید گلبول‌های قرمز خون بیشتری وادار کند و از کم‌خونی که امروزه توسط پزشکان در لیست بیماری‌های کشنده قرار گرفته، جلوگیری کند.

⭐️ استخوان‌ فولادی

ماهی مرکب سرشار از فسفر است؛ ماده‌ای که در کنار کلسیم قرار می‌گیرد تا استخوان‌های محکم و دندان‌های قوی بسازد. باور کنید یا نه ماهی مرکب، این اختاپوس سفیدرو، می‌تواند به شما لبخندی زیبا با دندان‌هایی ابدی هدیه دهد. حتی می‌تواند کاری کند که استخوان‌هایتان محکم و قوی تا سالیان سال همچون ستونی محکم پابرجا بمانند.

⭐️ کاهش وزن با ماهی مرکب

ماهی مرکب مانند بسیاری از غذاهای دریایی دیگر کربوهیدرات کمی دارد. کربوهیدرات همان ماده‌ای است که در بدن تبدیل به گلوکز می‌شود و اگر بیش از میزان مورد نیاز مصرف شود، چاقی و افزایش وزن را با خود به همراه می‌آورد.
گوشت لذیذ و بدون استخوان این ماهی عجیب با وجود مقدار ناچیزی کربوهیدرات در دسته غذاهای سالم و رژیمی قرار می‌گیرد. یک وعده غذایی که بدون نگرانی از افزایش وزن و کلسترول می‌توانید مصرف کنید و به استقبال اندامی ایده‌آل و قلبی سالم بروید.

اخبارسبک زندگیسلامت
پربازدیدلاغری
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی