جلسه‌ای مهم برای جلوگیری از محرومیت احتمالی حسن یزدانی/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسن یزدانی، ستاره کشتی ایران، پنجشنبه گذشته، در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم مسابقه‌های کشتی آزاد، در حالی از تیلور آمریکایی شکست خورد که تا ۲۰ ثانیه به پایان، برنده مسابقه بود.

او که از شکست در لحظات پایانی شوکه بود، وقتی از تشک پایین آمد، چند بار از شدت ناراحتی به صندلی‌هایی که در مسیرش به سمت رختکن بود، لگد زد.

افتخاری می‌گوید در دیدار با لالویچ، توضیح داده که حرکات یزدانی به هیچ وجه اعتراض به داور یا برگزارکنندگان مسابقه نبوده است. او بعد از کشتی هم حتی یک جمله اعتراض‌آمیزی نسبت به داوران، کمیته برگزاری یا فیلا نگفته است.

به گفته افتخاری سوابق یزدانی هم نشان می‌دهد او فردی مودب، منضبط و با اخلاق است و هیچ گاه در مسابقه‌های داخلی و میادین بین‌المللی، رفتار غیراخلاقی انجام نداده است.

انتظار می‌رود طی روزهای آینده کمیته بین المللی المپیک به اتفاقات عصر پنجشنبه در ورزشگاه موکاهاری مسه، واکنش نشان دهد. لالویچ به افتخاری قول داده چنانچه از فدراسیون بین‌المللی کشتی گزرش یل توضیحاتی درباره رفتار یزدانی خواسته شود، او تلاش خواهد کرد مانع محرومیت این ستاره سرشناس کشتی جهان شود.

جلسه‌ای مهم برای جلوگیری از محرومیت احتمالی حسن یزدانی/عکس

256 251

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی