معرفی پیکرتراشی یکی از بهترین روش های لاغری سریع

پیکر تراشی یکی از روش های سریع السیری است که معمولا افراد مختلف با وزن های بالا، این کار را برای داشتن اندامی ایده آل انتخاب می کنند. زمانی که می شنوید کسی به سراغ پیکر تراشی رفته است، مسلما اگر اطلاعات کاملی در خصوص این نوع از عمل جراحی نداشته باشید، دچار کمی هراس و دلهره نیز خواهید شد. اما اگر بدانید پیکر تراشی چیست و چگونه انجام می شود، احتمال به دنبال فهمیدن هزینه پیکرتراشی می روید. در این مقاله سعی کرده ایم تا هم در مورد پیکر تراشی و هم در خصوص عواملی که بر روی هزینه های مربوط به پیکر تراشی تاثیر می گذارد، صحبت کنیم.

پیکر تراشی

پیکر تراشی که با نام کانتورینگ نیز شناخته می شود، به جراحی زیبایی گفته می شود که بر روی قسمت های مختلفی از بدن همچون شکم، پهلوها، ران ها، سینه و بازوها انجام می گیرد. در این عمل چربی ها و همچنین پوست های اضافه بدن که ناشی از لاغر شدن های غیر اصولی می باشد، برداشته می شود.

معمولا پزشکان به شما توصیه می کنند تا با استفاده از داشتن یک رژیم غذایی مناسب و همچنین ورزش مداوم، به یک اندام ایده آل برسید. اما این موضوع گاهی اوقات برای افرادی که دارای ذخایر چربی ضخیم و سرسخت و یا چربی های ناشی از حاملگی هستند، می تواند به اندازه کافی جوابگو نباشد.

روش انجام پیکر تراشی

برای انجام عمل پیکر تراشی لازم است تا چند مورد مهم را در نظر داشته باشید. اولا آن که لازم است تا بسیاری از آزمایشات مربوط به فشار خون، قند خون و… انجام شود. در صورتی که از این بابت مشکلی نداشته باشید، می توانید برای مراحل بعدی عمل اقدام کنید.

عمل پیکر تراشی تحت بیهوشی کامل انجام می شود. زمانی که بیمار به طور کامل بیهوش شد، لازم است تا قسمت های مورد نظر برای کانتورینگ و یا همان پیکر تراشی عملات زده شوند و سپس میله ای به نام کانولا را وارد قسمت مورد نظر می کنند. این میله به بخش چربی های بدن وارد می شود. در سر دیگر میله کانولا دستگاه خلا وجود دارد. این دستگاه خلا باعث می شود تا چربی های بدن از بین روند.

پس از حذف کردن چربی های اضافی بدن، مسلما این نواحی دچار التهاب می شوند که نیاز است تا 3 ماه به صورت مداوم از یک گن استاندارد لاغری استفاده کنید. معمولا نتیجه واقعی پیکر تراشی بین 4 الی 6 اه پس از جراحی مشخص می شود. در صورتی که می خواهید تا این عمل به خوبی نتیجه بخش باشد، لازم است تا حتما هم از گن لاغری استفاده کنید و هم آن که مایعات تجمع پیدا کرده در این قسمت را تخلیه کنید.

محدودیت های کانتورینگ

درست است که پیکرتراشی یکی از عمل های زیبایی می باشد که نتایج فوق العاده سریعی از خودش برجای می گذارد اما می تواند محدودیت هایی را نیز داشته باشد.

به طور کلی افرادی که اضافه وزن بسیار بالایی دارند، افرادی که در دوران حاملگی و یا شیردهی هستند، کسانی که دچار بیماری هایی همچون فشار خون، رقیقی خون و… می باشند، نمی توانند کاندیداهای مناسبی برای پیکر تراشی به حساب بیایند. به همین دلیل توصیه می شود تا حتما پیش از آن که بخواهید تصمیم قطعی خود را بگیرید و هزینه های پیش از عمل را انجام دهید، با پزشک و تیم پزشکی خود مشورت کرده و بهترین نتیجه را از آن ها بخواهید.

تزریق چربی باسن چیست؟

گاهی اوقات فرد نیازی به انجام عمل پیکر تراشی ندارد، بلکه صرفا تنها چیزی که نیاز دارد آن است که باسنش را کمی فرم داده و برجسته تر کند. این موضوع می تواند با باشگاه و ورزش نیز رفع و رجوع شود؛ اما معمولا افرادی که حوصله و صبر لازم برای باشگاه را ندارند و یا آن که ورزش کردن بر روی بدن آن ها آن طور که باید و شاید جواب نداده است، می توانند از روش دیگری که با نام تزریق چربی باسن شناخته می شود، استفاده کنند.

تزریق کردن چربی که از بدن خود فرد گرفته شده است و مجدد به باسن او تزریق شده است را تزریق چربی به باسن نامگذاری می کنند. در این روش اگر بخواهیم به صورت کاملا ساده این موضوع را بیان کنیم، می توانیم بگوییم که چربی ها از شکم و همچنین قسمت های ران و کشاله ران گرفته شده و زمانی که تصفیه های لازم و عملیات های مختلف بر روی آن انجام شد، آن را به باسن فرد تزریق می کنند.

این روش می تواند مزیت های مختلفی را با خودش به همراه داشته باشد. اولا آن که دیگر نیازی نیست تا مواد خارجی همچون ژل را به داخل بدن بفرستید. دوما آن که چربی از بدن خود فرد گرفته شده است و همین موضوع سبب می شود تا بدن سازگاری بالایی با چربی داشته باشد و دچار شوک های ناشی از ورود مواد خارجی نشود.

سوما آن که چربی های تصفیه شدن بدن می توانند با سلول های بدن قابلیت هماهنگی پیدا کنند و این موضوع برای افراد در زمانی که کاهش وزن و یا افزایش وزن را تجربه می کنند، می تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

تزریق کردن چربی به باسن چیزی بین یک ساعت و نیم تا 4 ساعت طول خواهد کشید. این موضوع بستگی به چربی های بدن و همچنین مقدار چربی مورد نیاز دارد. البته مهارت پزشک جراح و تیم او و همچنین فناوری ها و تکنولوژی های مورد استفاده آن ها نیز می تواند تاثیرات زیادی را بر روی این مدت زمان داشته باشد.

 

سخن پایانی

پیکرتراشی یکی از روش هایی است که دارای ریسک خطر بالایی می باشد و می تواند برای تمامی افراد گزینه مناسبی به شمار نرود. در صورتی که این روش را انتخاب کرده اید، نباید از یاد ببرید که پیکر تراشی را صرفا در بیمارستان های مجهز و یا کلینیک های فوق تخصصی و خصوصی انجام دهید تا از بابت به حداقل رساندن ریسک کار مطمئن باشید. کلینیک ما می تواند در این زمینه کمک های بسیار زیادی به شما کند، بنابراین اگر تصمیم نهایی خودتان در خصوص انجام عمل پیکر تراشی را گرفته اید، بهترین کار آن است که کلینیک مناسب را پیدا کرده و دیگر گام ها را با پزشک و جراح خود هماهنگ شوید.

برگرفته از وب سایت https://clinicmah.com/

رپورتاژ آگهی ( تمامی مسئولیت این متن بر عهده منتشرکننده اصلی آن میباشد )

کسب و کار
رپورتاژ
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی