کی‌روش به قطر رفت و ما از دست او راحت شدیم/ من از در خانه خودم شوت می‌زدم/ ساپینتو عشق فوتبال است!

به گزارش ساناپرس، سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال می‌گوید ساپینتو یک آدم هیجانی و احساساتی است و به سختی می توان او را کنترل کرد.

استقلال در چهار هفته‌ اخیر بازی های خود را با نتایج پرگل به پایان رسانده و وضعیتش‌ نسب به گذشته خیلی بهتر است.

سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص وضعیت این تیم گفت: در حال حاضر شاگردان ساپینتو فوتبال بسیار خوبی به نمایش می‌گذارند، آنها در هر بازی برای کسب سه امتیاز به میدان می‌روند. ساپینتو به بازیکنان انرژی مثبت می‌دهد و بازیکنان نیز، با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

او در مورد اینکه، آیا رقابت برای قهرمانی فقط بین استقلال و سپاهان است یا خیر، ادامه داد: اصلا با این نظر موافق نیستم، پرسپولیس همیشه یک رقیب قابل احترام است. سپاهان نیز، در چند هفته اخیر پیشرفت چشمگیری داشته، اما از سوی دیگر پرسپولیس با یک سبک بازی خوب، برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگد. به هر حال هر تیمی در یک مقطع دچار فراز و نشیب می‌شود اما دوباره اوج می‌گیرد. پرسپولیس هم به دوران خوب خود بر خواهد گشت.

بازیکن سابق استقلال در رابطه با خط هافبک این تیم، عنوان کرد: به نظرم، خط میانی استقلال بسیار جنگنده بازی می‌کند، آن‌ها توپ‌های سوم را به خوبی تصاحب می‌کنند. اما نمی‌دانم چرا شوت نمی‌زنند. بازیکنی که در شوتزنی ضعف دارد به درد استقلال نمی خورد. بازیکن استقلال، به ویژه نفرات خط میانی باید جرات شوت‌زنی داشته باشد.خودم از هر جا، حتی از دم در خانه مان شوت می‌زدم! اما نمی‌دانم چرا بازیکنان امروزی، این کار را نمی‌کنند.

وی درباره محرومیت‌های متعدد ساپینتو نظرش را اینگونه بیان کرد: به نظرم ساپینتو یک انسان هیجانی و احساسی است. عشق او فوتبال است و نمی‌تواند خودش را کنترل کند. بیژن طاهری تلاش زیادی برای کنترل او دارد. او در دوران فوتبالی‌اش هم مانند سیمونه، یک هافبک درگیر شونده و جنگنده بود که دوست نداشت هیچ وقت بازنده باشد. در مجموع معتقدم اگر او بتواند کمی هیجانات خود را کنترل کند، شرایط خیلی بهتر خواهد شد.

هافبک سابق تیم ملی در خصوص رفتن کی‌روش به قطر عنوان کرد: کارلوس کی‌روش به قطر رفت و ما از دست او راحت شدیم، وقتی یک مربی با نظر بازیکنان، سکان هدایت تیم ملی را در دست می‌گیرد طبیعتا این اتفاق برای او رخ ‌می‌دهد. به نظرم ما باید یک مربی خارجی درجه‌ یک بیاوریم تا بتوانیم از سبک و فلسفه فوتبالی‌اش استفاده کنیم و مسائل زیادی را یاد بگیریم.

دین محمدی در پایان یادآور شد: مدتی از فوتبال دور بودم اما ما با فوتبال زندگی کردیم‌. از استقلالی‌ها می‌خواهم به هر طریقی از تیم خود حمایت کنند. طبیعتا بازیکنان تلاش می‌کنند که این عشق را دو برابر به بازیکنان برگردانند.

اخبارورزش
پربازدیدساپینتو
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی