دروغی به نام ادکلن اوریجینال بدون جعبه

نمونه قفسه فروشگاهی تحت عنوان ادکلن اوریجینال بدون جعبه

افرادی که به دنبال خرید ادکلن اوریجینال هستن احتمالا با اصطلاحاتی مثل ادکلن اوریجینال بدون جعبه، آن باکس، ادکلن بدون در اوریجینال، ادکلن استوک، ادکلن اوریجینال پرشده، ادکلن تستر فروشگاهی پرشده و جملات مشابه برخورد کرده اند که باعث سردرگمی برای خریداران شده و درصورت عدم اطلاع از واقعیت باعث دلزدگی از خرید بعدی میشود. نمونه این ادکلن ها را در فروش پشت صندوق ماشینی در مراکز شلوغ نیز حتما دیده اید.

نمونه قفسه فروشگاهی تحت عنوان ادکلن اوریجینال بدون جعبه

عکس 1: نمونه قفسه فروشگاهی تحت عنوان ادکلن اوریجینال بدون جعبه

 

این جملات فقط روشی برای قانع کردن خریدارانی است که قصد خرید ادکلن های اوریجینال داشته اما توانایی مالی آن را ندارند و به دنبال راهی برای  خرید ارزان تر این ادکلن ها هستند. در ابتدا باید گفت چیزی با عنوان فوق در دنیای ادکلن اوریجینال وجود ندارد. در واقع ادکلن های اوریجینال دارای مشخصات مشترکی هستند که در ادامه ذکر میشود.

 

واقعیت ادکلن اوریجینال پرشده

بصورت خلاصه شیشه های خالی ادکلن های اورجینال پس از مصرف از بازیافتی ها جمع آوری شده و با اسانس های شرکتی (در بهترین حالت از برند شرکتی Luzi و Givaudan) پر می شوند. بدلیل اینکه شیشه ها از بازیافت جمع آوری میشوند دارای خط و خش بوده و بدون جعبه اوریجینال بفروش میرسند. ولی نمونه های سالم و تمیز و نیز با جعبه نیز وجود دارد که دلیلی بر اوریجینال بودن نیست. در سایت هایی مثل دیوار نیز شیشه های خالی اوریجینال (حتی با جعبه اصلی) برای فروش وجود داشته که توسط افرادی خریداری و پر شده و بعنوان اوریجینال بفروش می رسند.

باید توجه نمود ادکلن اوریجینال حتما مشخصات زیر را دارد:

  1. پلمب است (بجز یک سری استثا مثل کرید اونتوس)
  2. در دار است
  3. کدی زیر شیشه دارد که با زیر جعبه هم خوانی دارد (مثل عکس 2)
  4. بار کد دارد
  5. تاریخ انقضا دارد

کد زیر شیشه و جعبه اوریجینال بایستی یکی باشد

عکس 2: کد زیر شیشه و جعبه اوریجینال بایستی یکی باشد

برای پرکردن مجدد شیشه ادکلن لازم است اسپری (والف) کامل جدا شده و درصورت از بین رفتن با اسپری نوع غیر اوریجینال پلمب شود. که یک راه دیگر تشخیص ادکلن اوریجینال با فیک است.

اگر ادکلنی بغیر از مشخصات فوق ادعای اوریجینال داشت حتما غیر واقعیست. لذا قطعا ادکلن بدون جعبه و فاقد بچ کد و بارکد اوریجینال نیست.

ادکلن هایی تحت عنوان اوریجینال پرشده حتما تقلبی بوده و با اسانسهای غیر اوریجینال پر می شوند.

 

 

اما این پایان بحث نیست و راه های دیگر نیز برای فروش ادکلن های غیر اوریجینال بعنوان اوریجینال وجود دارد و لذا پیشنهاد میشود مقاله جامعی ای در خصوص اصطلاحات خرید ادکلن مطالعه شود.

 

جایگزین ادکلن های اوریجینال:

در سال های اخیر شرکت های زیادی اقدام به تولید ادکلن هایی نموده اند که با داشتن قیمت مناسب و کیفیت و تنوع بالا، تا حد زیادی خلا ادکلن های گران قیمت و گاها نایاب توقف تولید شده اوریجینال را پر کرده اند. این ادکلن ها از رایحه ادکلن های برند اوریجینال الهام گرفته و با طراحی بسته بندی که تشابه به نمونه اوریجینال آن دارد تولید می شنود. اکثر این شرکت ها بطور قانونی در کشور امارات فعال هستند. نمونه های این ادکلن از جمله اسمارت کالکشن و فرگرانس ورد بوده که دارای تنوع و کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب هستند و در ایران نیز سال هاست فعال بوده و کاملا برای دوستاران ادکلن شناخته شده اند.

ادکلن های شرکتی اماراتی با تنوع بالا و کیفیت و قیمت مناسب

عکس 3: ادکلن های شرکتی اماراتی با تنوع بالا و کیفیت و قیمت مناسب

 

مد و زیبایی
ادکلن بدون جعبهادکلن پر شدهادکلن شارژ شدهادکلن شرکتی اماراتیادکلن فیکتشخیص ادکلن اوریجینال
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی