تست هوش/ اگر بتونی دزد گردنبند الماس رو پیدا کنی معلومه نابغه ای!

به گزارش ساناپرس، بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری.نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است.

با پیدا کردن دزد گردنبند الماس در تصویر آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس همراه باشید. این چالش را در 6  ثانیه حل کنید و اثبات کنید که نابغه هستید. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.
آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس

این پازل تصویری قطعاً مغز شما را به چالش می کشد. چرا که برای انجام این چالش زمان زیادی ندارید. تایمر را بر  روی 6 ثانیه تنظیم کنید. سپس به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید آیا می توانید در 6 ثانیه دزد گردنبند الماس را در آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس شناسایی کنید

معمای تصویری یا آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس ، بسیار  ساده به نظر می رسد. اما شما را به یک چالش جدی دعوت خواهد کرد. احتمالا در دوران دبستان نمونه های فراوانی از این سوالات تصویری به شما ارائه شده است. اما این روزها به علت کاهش فعالیت های مغزی، ذهن ما توجه به بدیهیات را رها کرده است. به این ترتیب ذهن نمیتواند به راحتی تمرکز کند و اکنون شما متوجه شده اید که به اسانی نمی توانید این گونه معماها را حل کند

پس با دقت به تصویر آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس نگاهی بیندازید. یادتان باشد برای حل این پازل فقط 6 ثانیه فرصت دارید. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید. با هم تصویر آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس را مرور می کنیم. شما باید بتوانیددر این تصویر با توجه به برخی نشانه ها شناسایی کند. الماس زن صاحبخانه گم شده است. او معتقد است که خدمتکار خانه این کار را کرده است. ما خدمتکار کتمان می کند. پلیس برای بازرسی خانه آمده است. اوگزارشات خود را می نویسد. اما در نهایت پلیس می تواند به آسانی مجرم را شناسایی کند! به نظر شما مدامیک راست می گویند. زن صاحبخانه یا زن خدمتکار!؟

آزمون-شناسایی-دزد-گردنبند-الماس-1

پاسخ آزمون شناسایی دزد گردنبند الماس

حتما همه شما توانسته اید این معمای ساده را حل کرده باشید. پاسخ در جزئیات است. اگر شما جزئی نگر باشید می توانید این پازل را حتی در یک نگاه حل کنید. در تصویر زیر ما پاسخ را مشخص کرده ایم.

زن صاحبخانه یک دروغگوشت. احتمالا او تلاش داشت با این ترفندی از شرکت بیمه ای که اجناس گران قیمت خود را در آنجا بیمه کرده بود، غرامت بگیرد. اما پلیس پس از بازرسی کامل خانه و یکسری پرس و جوها توانست گردنبند را پیدا کند. گردنبند در میان موهای زن صاحبخانه پنهان شده است.

آزمون-شناسایی-دزد-گردنبند-الماس-2

اخبارسرگرمی
پربازدیدتست هوش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی